Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رييس كل دادگسترى گلستان از كشف جسد يك زن در مناطق صعب العبور كوهستانى شهرستان كردكوى خبر داد. تاریخ انتشار: 13:20 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۳۶ هادى هاشمیان در گفت‌وگو با میزان از کشف یک جسد در مناطق صعب العبور کوهستانى شهرستان کردکوى خبر داد و بیان کرد: در پى اعلام مفقود شدن خانومى به نام سها رضانژاد، در مناطق کوهستانى شهرستان کردکوى، دستورات قضایى براى جستجو به منظور پیدا کردى نشانى از این فرد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل دادگسترى گلستان خاطرنشان کرد: لحظاتى قبل تیم جستجوى هلال احمر جسد یک زن را در مناطق صعب العبور کوهستانى شهرستان کردکوى کشف کردند و در حال انتقال جسد هستند.

وى عنوان کرد: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوى مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونى، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

هاشمیان در پایان با تاکید بر اینکه در خصوص هویت جسد کشف شده نمى توان گمانه زدى کرد، گفت: محل کشف جسد، نسبت به محلى که خانوم سها رضانژاد در آن کمپ زده بودند، فاصله دارد و تحقیقات در خصوص هویت جسد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: صدور کیفرخواست پرونده سیل دهنه زرین گل علی آباد کتول   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان گلستان کشف جسد در کردکوی مناطق صعب العبور سها رضانژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری