Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: صبح امروز تعدادی از اعضای هلال احمر گلستان که برای کوهنوردی به ارتفاعات جهان نما رفته بودند جسد فردی را پیدا کردند.

او افزود: هویت جسد مشخص نبوده، اما لباس‌های جسد کشف شده با لباس‌های سها رضانژاد در روز گمشدگی منطبق بوده و جسد دقیقا در نقطه‌ای که احتمال سقوط سها داده شده بود پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مروتی گفت: نیروی‌های ما برای بررسی وضعیت در مسیر اعزام به منطقه هستند.

هادى هاشمیان، رییس کل دادگسترى استان گلستان هم از کشف یک جسد در مناطق صعب العبور کوهستانى شهرستان کردکوى خبر داد و بیان کرد: در پى اعلام مفقود شدن خانومى به نام سها رضانژاد، در مناطق کوهستانى شهرستان کردکوى، دستورات قضایى براى جستجو به منظور پیدا کردى نشانى از این فرد صادر شد.

رییس کل دادگسترى گلستان افزود: لحظاتى قبل تیم جستجوى هلال احمر جسد یک زن را در مناطق صعب العبور کوهستانى شهرستان کردکوى کشف کردند و در حال انتقال جسد هستند.

او گفت: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوى مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونى، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

هاشمیان در پایان با تاکید بر اینکه در خصوص هویت جسد کشف شده نمى توان گمانه زدى کرد، گفت: محل کشف جسد، نسبت به محلى که خانوم سها رضانژاد در آن کمپ زده بودند، فاصله دارد و احراز هویت و علت مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی امکان پذیر است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی هلال احمر کشف جسد سها رضانژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس

ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از حیات خلوت آن فیلمبرداری کرد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد