Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا تنها هدف سیاسی واقعی واشنگتن در ایران را سرنگونی نظام دانسته و درباره فروپاشی ائتلاف نظامی ناتو در صورت انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "جان بولتون"، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در گفتگو با خبرگزاری آلمان به دلایل تصمیم ترامپ برای بازگرداندن حدود 12 هزار نیروی آمریکایی مستقر در خاک آلمان پرداخته و انتقاد شدیدی به این مسئله وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون به مناسبت انتشار کتاب معروف خود در آلمان به نام " اتاقی که در آن اتفاق افتاد" که در 14 آگوست ( 24 مرداد ماه) منتشر می شود در گفتگویی با خبرگزاری آلمان گفت: ترامپ هیچ دلیل موجهی ارائه نداده که چرا می خواهد حدود 12 هزار نیروی آمریکایی را از خاک آلمان خارج کند.

وی دلیل ارائه شده از طرف ترامپ به دلیل هزینه های نظامی کم آلمان در ائتلاف نظامی ناتو را دلیل موجهی برای این تصمیم دونالد ترامپ ندانسته و گفت: ترامپ این کار را انجام می دهد چرا که فکر می کند آلمان سزاوار آن است.

وی افزود: ترامپ معتقد است که باید برای استقرار نیروهای آمریکایی در خاک آلمان به این کشور پول پرداخت شود. بولتون گفت: ما به این دلیل که حس خوبی به آلمان داریم وبرای دریافت کمی پول در این کشور حضور نداریم.

بولتون تاکید کرد: ما از دلایل تاریخی عمیق در خاک آلمان حضور داریم، زیرا معتقدیم که این به نفع امنیت ملی ما است. اما ترامپ مسئله را این طور نمی بیند. این مسئله همچنین برای عملیات های آمریکا در کره جنوبی، ژاپن افغانستان و عراق به همین شکل است.

بولتون در کتاب معروف خود که تا چند روز دیگر در آلمان هم منتشر می شود تصویر تیره ای از یک رئیس جمهور غیر قابل پیش بینی که اولویت اول او انتخاب مجدد در این سمت است ارائه می دهد. کاخ سفید تلاش کرد از انتشار این کتاب جلوگیری کند.

بولتون در بخش دیگری از گفتگو با این رسانه آلمانی تاکید کرد: من فکر می کنم آسیب هایی که ترامپ هم در عرصه داخلی و هم در سطح بین المللی ایجاد کرده اگر دوران ریاست جمهری او در این دوره پایان یابد می تواند سریعا ترمیم شود. اما در دوره دوم آسیب ها بیشتر خواهد بود و ترمیم آن هم دشوارتر خواهد بود.

وی درباره فروپاشی ناتو در صورت انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا هشدار داده و گفت: من فکر نمی کنم که مردم اروپا کاملا از این مسئله آگاه باشند.

بولتون در ادامه گفت: ترامپ در ائتلاف نظامی ناتو هیچ نکته مثبتی برای آمریکا نمی بیند. به نظر ترامپ این ائتلاف با چند استثناء گروهی از انسان ها هستند که به ناحق از حمایت های ایالات متحده سود برده اند.

بولتون همچنین تاکید کرد که ترامپ بعد از بیش از 3 سال ریاست جمهوری در آمریکا آگاهی درستی درباره مفهوم ریاست جمهوری ندارد. وی از بی اطلاعی ترامپ درباره سختی این مسئولیت، وزن این مسئوایت، عواقب هر اقدام و هر کلام رئیس جمهور سخن گفته و اظهار داشت: ترامپ کاخ سفید را مانند یکی از شرکت هایش اداره می کند.

بازداشت سه نوجوان مسلح در اقامتگاه ترامپرفتار مافیایی دولت ترامپ در مذاکرات ممنوعیت تیک تاکترامپ با ترور سردار سلیمانی ماهیت شیطانی کاخ سفید را نشان دادبولتون: دنیا در سال‌های اخیر ناامن‌تر شده است/ ترامپ یک نابهنجاری است

وی ترامپ را فاقد جهان بینی و راهبردی مشخص دانست.

بولتون در ادامه به مسئله حملات ترامپ به آلمان و دلایل آن پرداخته و قدرت اقتصادی آلمان را از جمله دلایل این امر دانسته و گفت: ترامپ با زنان قدرتمند و به طور کلی با سران کشورهای دموکراتیک مشکل دارد. رابطه ترامپ با سران کشورهای مستبد بهتر است.

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خط و مشی سختگیرانه وی در قبال ایران شکست خورده است گفت، همچنان معتقد است که تنها هدف واقعی سیاسی آمریکا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... بازداشت سه نوجوان مسلح در اقامتگاه ترامپ ترامپ ۴۵ روز برای فروش تیک تاک به شرکت‌های آمریکایی فرصت داد رفتار مافیایی دولت ترامپ در مذاکرات ممنوعیت تیک تاک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازداشت سه نوجوان مسلح در اقامتگاه ترامپ ترامپ ۴۵ روز برای فروش تیک تاک به شرکت‌های آمریکایی فرصت داد رفتار مافیایی دولت ترامپ در مذاکرات ممنوعیت تیک تاک واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ انفجار یک ساختمان ۸ طبقه در اسرائیل ۳ لبنان|برگزاری تظاهرات در بیروت ۴ بولتون: باید از استقلال کردستان عراق و براندازی حکومت ایران حمایت کنیم ۵ آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس ۶ اخبار انفجار بیروت|صدور قرار بازداشت برای ۱۶ نفر از مسئولان بندر بیروت/ تحرکات پاریس برای بهره برداری سیاسی از فاجعه لبنان ۷ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۸ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ مهمترین اخبار بین الملل ایران: کناره‌گیری هوک مسئله تعیین‌کننده نیست آژیرهای خطر در مرز فلسطین اشغالی و لبنان به صدا در آمد واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گفتگو|ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ انفجار بیروت انتخاب مجدد رئیس جمهور دولت ترامپ خاک آلمان بین الملل امنیت ملی کاخ سفید تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

آمریکا رسما به سرنگونی دومین پهپاد گران قیمت خود از نوع ام کیو ۹ در سواحل یمن اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

در ادامه یک مسئول دیگر دولت آمریکا اعتراف کرد که احتمالا یمنی‌ها پهپاد ام کیو 9 ارتش آمریکا را سرنگون کرده‌اند و مسئله در دست بررسی است.

پهپاد ام کیو 9 ساخت شرکت جنرال اتمیکس است که ارزش آن، 32 میلیون دلار برآورد شده است.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد دیگر از همین نوع را سرنگون کرده بودند.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن