Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق فدراسیون ووشو در واکنش به حواشی اخیر این رشته گفت: طوری تست دوپینگ ووشو کاران را انعکاس دادند که انگار در تاریخ ورزش ایران دوپینگ نداشته ایم.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در برنامه ورزش و مردم درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اداره این دو باشگاه سخت است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور برخی از دوستان که در این دو باشگاه مسئولیت داشتند خیلی زود رفتند و این نشان می دهد شرایط سختی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین منابع مالی دشوار است.

معاون ورزش قهرمانی درباره اسکوچیچ نیز گفت: نفت آبادان با اسکوچیچ به توافق رسیده بودند که فسخ کنند. تیم ملی زمانی به سراغ اسکوچیچ رفت که با نفت آبادان قراردادی نداشتند .

وی درباره حواشی پیرامون ووشو نیز گفت: قصد داشتند قهرمانی جام جهانی را به ۲۰۱۸ ربط دهند. ۳۱۸ تست دوپینگ گرفته شد که ۱۳ تست مثبت شد که عدد قابل توجهی نبود. در این ۱۳ تا هیچ قهرمان بزرگی نبود. این دو ورزشکار ما که اولین ورزشکارانی بودند که بیرون از ایران تست آنها مبثت شد. بحث دوپینگ بر اساس نظام نامه وادا است و سلیقه ای نیست. در این نظام در فصل چهاردهم و بند سوم آمده است که هر کسی مسئول گرفتن تست دوپینگ مسئول مدیریت نتایج نیز است. نتایج را بررسی می کنند و رای را صادر می کنند. زمانیکه رای قطعی شد باید در سایت اعلام کند. فدراسیون ینز پس از ۲۰ روز منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش فدراسیون ووشو به بازپس‌گیری مدال‌های قهرمانی

علی نژاد ادامه داد: نتایج از تیرماه ۹۸ اعلام شده است اما کسی ندیده است. نتایج روی سایت فدراسیون بوده است. رای چهار ساله داده شده است و من نیز در هیات رئیسه جهانی رای داده ام به این موضوع. این مسائل جوری اعلام شد که انگار در تاریخ ورزش ایران هیچ تست دوپینگی مثبت اعلام نشده است. با هیچ کس در فدراسیون وشوو ایران فامیل نیستم.

وی درباره نا کار امد بودن حضورش در هیات رئیسه جهانی فدراسیون ووشو نیز گفت: در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار ساندای بانوان را وارد بازی های آسیایی کردیم که ازاد پور اولین مدال طلای تاریخ زنان را گرفت که نتیجه رایزنی بود که انجام دادیم. در جاکارتا اندونزی به خاطر ورود کوراش و پنجاک سیلات در تمام رشته ها کاهش مدال دادند. به همین دلیل ووشو سنگین وزن حذف شد.

علی نژاد درباره دلیل این اتفافات گفت: به هر حال ورزشکار ممکن است فریب بخورد.

وی در ادامه درباره برنامه حمایتی از ورزشکاران گفت : سال ۹۸ ، ۸۲ میلیارد تومان پاداش بازیهای آسیایی داده ایم. این مبالغ کمی نیست. ورزشکار طلایی ۴۸۰ میلیون پاداش گرفته است. دوم قانون حمایتی داریم از ورزشکاران که اگر مدرک دانشگاهی داشته باشند استخدام خواهند شد. لذا این جنبه های مثبت وجود دارد . این ورزشکاران جزیی از مردم هستند، معیست مردم نیز دچار مشکل شده است.باید از ورزشکاران حمایت کنیم.

وی درباره دومیدانی نیز گفت: خود ما به دومیدانی گیر دادیم، هیچ نهاد نظارتی نامه ای نداده است. اگر کسی مدعی است نامه را منتشر کند من حرفایم را پس می گیریم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مهدی علی نژاد ووشو دوپینگ تست دوپینگ نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم