Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با اشاره به نقش و وظایف خبرنگاران گفت: مسئولان باید در راستای حل نیازمندی‌های خبرنگاران از جمله پرورش و حمایت از آنها، برگزاری نشست‌ها، جلسات، همایش‌ها و کلاس‌های اختصاصی برای آنها تلاش کنند.

«حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها را از مهم‌ترین ابزارهای دانایی امروزی برشمرد و اظهار کرد: امروزه نمی‌توان نقش رسانه‌ها را در زندگی نادیده گرفت، بلکه باید به دنبال فرهنگ‌سازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اندیمشک افزود: با توجه به اینکه اخبار ذهن مخاطبان را درگیر می‌کند، خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه دارند دقت، صحت، سرعت و احتیاط شرعی در خبر را مدنظر داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار موجه و موثق پشتوانه نظام محسوب می‌شود اذعان داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید ضمن انعکاس خدمات نظام، روحیه مطالبه‌گری خود را داشته باشند و با داشتن جنبه بی‌طرفی از سیاه نمایی خودداری کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با تاکید بر لزوم مراعات انصاف و اخلاق در خبررسانی تصریح کرد: خبرنگاران باید وقتی کسی را مورد نقد قرار می‌دهند، نقاط مثبت آن شخص را هم بیان کنند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید توجه بیشتری به جنبه‌های بومی، فرهنگی و مذهبی داشته باشند عنوان کرد: با توجه به اینکه ما فرهنگ بومی زیادی داریم و نیاکان ما ارزش‌های بسیاری را دنبال کرده‌اند، رسانه‌ها باید برای بیان و انعکاس موضوعاتی از جمله فرهنگ‌های بومی، مذهبی، اصیل اسلامی و ارزشی همت ورزند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: مسئولان باید در راستای حل نیازمندی‌های خبرنگاران از جمله پرورش و حمایت از آنها، برگزاری نشست‌ها، جلسات، همایش‌ها و کلاس‌های اختصاصی برای آنها تلاش کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وجود خبرنگاران خوب به معنای وجود ناظرانی خوب است، اگر خبرنگاران جنبه شرعی، اخلاقی و انصاف را رعایت کنند، می‌توانند ناظران خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی باشند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اندیمشک ۱۷ مرداد روز خبرنگار شهید محمود صارمی خبرنگاران و اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!