Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه استخر دانش آموزی بروجرد یکی از پروژه‌های ورزشی فرهنگی آموزش و پرورش است که از سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شده و با پیشرفتی در حد پی ریزی ساختمان در شهرک اندیشه بروجرد با سرنوشتی نا معلوم رها شده است. فقدان اعتبارات لازم در هر سال دلیل عمده عدم ساخت پروژه و رهاسازی آن به شکل امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های گذشته ساکنین مجاور محل استخر را به سبزیکاری تبدیل کرده بودند و این نشان از امید نداشتن به ساخت و تکمیل پروژه داشت.

نبود استخر در منطقه اشترینان با ۴۰ هزار نفر جمعیت نیز مشکلی است که سال‌ها در حال پی گیری بوده اما تا کنون محقق نشده است.

تکمیل پروژه‌های استخر دانش آموزی بروجرد با اعتبار استانی ممکن نیست

محمد مهرافزودن مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این رابطه گفت: پروژه استخر دانش آموزی متعلق به آموزش و پرورش بروجرد از سال ۱۳۹۰ کلید خورده اما تا کنون عملیاتی نشده است.

وی افزود: برای تخصیص اعتبارات لازم جهت شروع پروژه مکاتبات زیادی با وزارت خانه انجام شده ولی تا کنون به آنها پاسخی نداده اند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی برای تکمیل این پروژه اعتبارات استانی جوابگو نیست و باید از محل دیگری اعتبار جذب کنیم.

بروجرد محروم از زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش بروجرد نیز در این خصوص گفت: اعتبارات تخصیص یافته به احداث استخر دانش آموزی بروجرد استانی تعریف شده است که این اعتبارات ۵ درصد و زیر ۱۰ درصد دیده شده و بسیار اندک است.

وی افزود: بر همین اساس یک چشم انداز مبهم برای اتمام پروژه‌های مهم ورزشی وجود دارد؛ این در حالیست که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزان باید رشدی همه جانبه داشته باشند و این بدون وجود مکان‌های مفرح و سرگرمی ممکن نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش بروجرد تاکید کرد: متأسفانه بروجرد در این شاخص به نوعی محروم شناخته شده است که باید برای ساخت و تکمیل استخر بروجرد دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.

پس از گذشت سال‌ها از کلید خوردن دو استخر بروجرد هیچ گونه پیشرفتی مشاهده نمی‌شود

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه گفت: تکمیل نشدن پروژه دو استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان مایه شرمندگی است.

وی افزود: متأسفانه پس از گذشت سال‌ها از کلید خوردن این دو استخر هیچ گونه پیشرفتی مشاهده نکردیم.

نماینده مردم بر وجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بروجرد زادگاه ۷۰ عالم مجتهد است که زیبنده نیست پروژه‌های نیمه تمام و رهاشده در آن به این شکل مشاهده کنیم.

با اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان پروژه‌ها را به سرانجام رساند

فاطمه مقصودی دیگر نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه اظهار داشت: تخمین ۱۲ میلیارد اعتبار برای ساخت استخر بروجرد و تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هیچ گونه سنخیتی با هم ندارد.

وی بیان داشت: با اینگونه اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان پروژه را به سرانجام رساند، باید تخصیص اعتبار این پروژه از محل دیگری دیده شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود برای تخصیص اعتبار برای ساخت استخر بروجرد و اشترینان به طور ویژه و خارج از دستور در رأس کلان کشور به این مهم پرداخته شود.

قول رئیس سازمان نوسازی مدارس برای فعال شدن پروژه‌های استخر دانش آموزی بروجرد

مهر الله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این رابطه اظهار داشت: ساخت استخر دانش آموزی اگر در اختیار نوسازی مدارس بود به طور حتم تا کنون این پروژه‌ها تکمیل شده بود.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل یک میلیارد تومان برای دو استخر بروجرد و اشترینان تأمین اعتبار شد که تا کنون در این زمینه اقدامی نشده است.

رخشانی مهر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات ملی دو پروژه استخر دانش آموزی را فعال کنیم.

کد خبر 4993116

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد اداره کل آموزش و پرورش لرستان استخر ورزش دانش آموزان عباس گودرزی نوسازی مدارس ویروس کرونا شیراز بوشهر روز خبرنگار شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم ستاد ملی مقابله با کرونا اشترینان در مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش بروجرد بروجرد و اشترینان نماینده مردم استخر بروجرد دو استخر پروژه ها تا کنون سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی