Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز جمعه، قیمت جهانی طلا رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد و حرکت به سوی ثبت نهمین هفته رشد متوالی خود را آغاز کرد. افت دلار آمریکا و نگرانی از تأثیرات منفی اقتصادی ویروس کرونا قیمت‌ها را بالابرده است.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، پس از اینکه در معاملات امروز به رکورد تاریخی جدید ۲,۰۷۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۷ دلار رسید، تا ساعت ۱۰:۳۷ به وقت تهران در ۲,۰۶۳.۴۵ دلار تثبیت شد.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم در معاملات امروز به رکورد تاریخی ۲,۰۸۹.۲۰ دلار رسید و سپس در ۲,۰۷۱.۰۰ دلار تثبیت شد.

شاخص دلار آمریکا در برابر ارزهای مهم جهان در معاملات امروز تا ۹۲.۷۶ واحد پایین آمد که پایین‌ترین سطح در بیش از ۲ سال گذشته است. دلار به سوی ثبت هفتمین هفته متوالی افت خود پیش می‌رود.

کد خبر 4993022

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس دلار قیمت طلا قیمت جهانی طلا قیمت دلار ویروس کرونا بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا سهام عدالت وام ودیعه مسکن شاخص کل بورس بازار سهام تولید نفت مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • آینده بورس در چند پرده
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات