Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:43:03 GMT

آتش سوزی انبار ضایعات پلاستیک

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۸۷۸

آتش سوزی انبار ضایعات پلاستیک

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش گرفتن یک انبار ضایعات پلاستیک خبر داد. تاریخ انتشار: 14:45 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۴۳

خبرگزاری میزان - سید جلال ملکی از وقوع آتش سوزی در انبار ضایعات پلاستیک خبر داد و در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعت ٠٧:٢۶ دقیقه روز جاری یک مورد حریق در انباری واقع در جاده ورامین، محله قلعه نو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه فوماتیک، بالابر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل آتش سوزی محوطه ای به وسعت حدود ١٠٠٠ متر بود که سوله ای صنعتی به وسعت ۴٠٠ متر در آن واقع شده بود. داخل این سوله مسقف و داخل محوطه مقادیر زیادی ضایعات پلاستیکی نگهداری و داخل سوله با دستگاه ها ذوب می شد و مواد جدیدی ساخته می‌شد.

بیشتر بخوانید:  زلزله ۴.۸ ریشتری سرگز احمدی حاجی آباد بدون خسارت بود

ملکی گفت: در مجاورت این سوله یک کارگاه سنگبری و کارگاه سنگ شور کردن لباس واقع شده بود. قسمت نگهداری مواد پلاستیکی هم در محدوده محوطه و هم در سوله کاملا شعله ور بود و دود بسیار زیادی نیز متساعد می شد. شعله و دود به سمت بخش هایی از کارخانه های مجاور رفته و به دستگاه ها خسارت جزیی وارد کرده بود که با حضور آتش نشانان از گسترش آن جلوگیری شد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت حریق را به کنترل خود در آوردند و این حادثه مصدومی نداشت. ساعت ١٠:٢۶ دقیقه پس از ایمن سازی آتش نشانان محل را به مالکان تحویل دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین