Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:32:27 GMT

رئیس شورای اروپا هم به لبنان می رود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۰۱۲

رئیس شورای اروپا هم به لبنان می رود

به گزارش خبرگزاری مهر، «شارل میشل» رئیس شورای اروپا در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که قرار است شنبه هفته آینده برای بررسی خسارات ناشی از انفجار بیروت به این شهر سفر کند.

شارل میشل در این ارتباط گفته است: برای اعلام همبستگی اروپا با مردم لبنان به بیروت سفر می‌کنم و در این سفر با «میشل عون» رئیس‌جمهور، «نبیه بری» رئیس مجلس و «حسن دیاب» نخست‌وزیر لبنان دیدار خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انفجار بزرگ بیروت، تحرکات مقامات اروپایی در لبنان افزایش یافته و پیش از این نیز، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه در سفر به بیروت اظهاراتی مداخله جویانه را در ارتباط با لبنان عنوان کرده بود.

امروز همچنین «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان تائید کرد که آلمان کمک‌هایی را به لبنان اعزام کرده است، اما همزمان گفت: برای پرهیز از تنش‌های بیشتر در میان نخبگان سیاسی، نیاز به اصلاحاتی وجود دارد.

گفتنی است که در اثر انفجار بیروت تاکنون مرگ بیش از ۱۵۴ تن و زخمی شدن بیش از ۵۰۰۰ نفر تأیید شده است. این انفجار نیمی از شهر بیروت را تحت تأثیر قرار داده و حدود ۳۰۰ هزار نفر را بی خانمان کرده است.

کد خبر 4993208

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان فرانسه شارل میشل اتحادیه اروپا انفجار بیروت ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا انفجار بیروت دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین حزب الله لبنان شیوع کرونا امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان

منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از وقوع انفجار در منطقه «گذر سرکُنده» شهر «فیض‌آباد» مرکز ولایت بدخشان خبر دادند.

«ذبیح‌الله امیری» رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان در بدخشان بدون اظهار نظر درباره ماهیت انفجار و تلفات احتمالی این رویداد گفت که جزئیات را بعداً در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت.

به گفته منابع در بیمارستان ولایتی بدخشان، دست‌کم شش جسد و 14 زخمی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع افزودند یک مهاجم مواد منفجره همراه خود را در میان کاروان نظامی طالبان منفجر کرد و دستکم یک خودرو تخریب شد.

هنوز گروهی مسئولیت این انفجار را به‌عهده نگرفته است.

داعش مسئولیت حمله به مراسم ترحیم سرپرست ولایت بدخشان را به عهده گرفتمحکومیت گسترده انفجار «بدخشان» افغانستانانفجار در محل مراسم ترحیم سرپرست ولایت بدخشان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر از انفجار انتحاری در بدخشان + جزئیات | ۳ نفر کشته شدند
  • وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان افغانستان
  • وقوع انفجار در شمال شرق افغانستان
  • وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان
  • هشدار مقام اتحادیه اروپا به چین درباره صنعت زدایی
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است