Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:04:48 GMT

غدیر چراغ روشنایی برای بشریت است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۴۰۰

غدیر چراغ روشنایی برای بشریت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم اظهار کرد: امام راحل از شاگردان غدیر است و پرچم غدیر امروز بر دوش رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: شیعیان در تمام ابعاد زندگی باید راه حضرت علی (ع) را بکار گرفته و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آماده شدن همه پس از پایان یافتن دهه امامت و ولایت برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را مهم برشمرد و گفت: این ایام را با معنویت، سلامت محور و بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار کرد.

دری نجف‌آبادی رعایت اصول بهداشتی را در ایام محرم و صفر امسال را بمنظور پیشگیری از ابتلاء به کرونا مهم عنوان کرد و افزود: این اقدام به منظور حفظ سلامت مردم و عزاداران است و در مقابل هرگونه سهل‌انگاری که موجب افزایش شیوع این بیماری شود، همه مسئول هستند.

دری نجف آبادی افزود: بحث همدلی و مواسات در ایام ماه محرم و صفر و در روزهای باقی مانده از ایام ذی الحجه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته وی مردم می‌توانند امسال نذورات خود را در ماه محرم و صفر به تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اختصاص دهند.

امام جمعه اراک ضمن اظهار همدردی با مردم لبنان به دلیل وقوع حادثه انفجار مهیب گفت: به طور قطع وجود دست‌های پلیدی در این حادثه مشهود است. دشمنان با فتنه انگیزی و از راه ممکن به دنبال غارت کشورهای اسلامی و رسیدن به منافع خود و اسرائیل جنایتکار هستند اما کور خوانده‌اند و آنها باید فکری به حال مسائل کشورهای خود کنند.

وی تاکید کرد: دولت، مجلس و مردم لبنان و همچنین کشورهای همسایه باید برای جبران خسارات‌های ایجاد شده تلاش کنند تا خرابی‌ها از نو ساخته شوند.

کد خبر 4993218

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز خبرنگار شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

به گزارش ایران جیب، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت