Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزپوشان اهوازی شب گذشته موفق شدند تا سه امتیاز حساس خانگی را در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست بیاورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری بر خلاف مدیرعامل‌های دیگر تیم‌ها ترجیح می‌دهد تا در زمان مسابقه تیمش کنار بازیکنان نیمکت ذخیره بشیند و به دنبال حضور در جایگاه ویژه و وی‌آی‌پی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر توانمند که با حضورش توانسته بستر مناسبی برای نکونام و شاگردانش ایجاد کند، روز گذشته روی سکوهای فولاد آره‌نا ایستاده تیمش را تشویق کرد تا سه امتیاز حساس برای قرمزپوشان اهوازی ثبت شود. رابطه بین آذری و نکونام را می‌توان بهترین ارتباط مدیرعامل و سرمربی در فوتبال کنونی ایران دانست، سراسر احترام، حمایت و اعتماد.

قرمزپوشان اهوازی که سه دیدار در ادامه لیگ دارند، سرنوشت آسیایی شدنشان در دست خودشان است و باید در نبرد بعدی خود روز دوشنبه در اهواز مقابل سایپا قرار بگیرند. هم اکنون فولاد خوزستان با ۴۶ امتیاز و با توجه به گل زده کم‌تر در خانه حریف در رده چهارم قرار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد