Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌ها و حوادث پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف در محور یاسوج_اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن جلیل گفت: امروز حوالی ساعت ۴/۳۰عصر، طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ ،پژو پارس و یک دستگاه کامیون تریلی در محور یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تل‌گاه، بلافاصله پایگاه اورژانس شهرک صنعتی فرودگاه، پایگاه اورژانس پاتاوه و هم چنین یک کد امداد از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سانحه ۴ مصدوم در پی داشت، گفت: بعد از مراقبت‌های درمانی اولیه و اقدامات حمایتی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، سه نفر از مصدومین توسط کدهای اورژانس ۱۱۵ و یک نفر توسط کد هلال احمر انتقال داده شدند.

جلیل ادامه داد: حال یک نفر از مصدومین نامطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف اصفهان یاسوج پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج