Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:05:15 GMT

سرایان به عنوان شهر زنده حوزه گردشگری معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۷۷۲

سرایان به عنوان شهر زنده حوزه گردشگری معرفی شود

مطلبی پور گفت: توانمندی‌های سرایان تنها در حوزه کشاورزی و دامداری نیست بلکه به عنوان یک شهر زنده در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی می تواند مطرح و معرفی شود که نیازمند نگاه و برنامه ریزی ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «رضا مطلبی پور» در مراسم تجلیل ازخبرنگاران فعال سرایان، نقش خبرنگاران را در پویایی و ایجاد نشاط شهری بسیار موثر برشمرد و اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که بسیاری از اتفاقات خوب و خرسندی که به واسطه نقدهای سازنده و رفتارهای متعهدانه خبرنگاران به مسئولان منتقل شده، به خوبی تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار سرایان در ادامه قول تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه اطلاع رسانی را داد و گفت: تلاش بر این است تا کمک کنیم که خبرنگاران در حوزه زیرساختی با کمترین رنج و آسیب مواجه شوند.

 

وی رسالت خبرنگاران را در معرفی نقش و جایگاه شهرستان با توجه به پتانسیل‌های موجود را یادآور شد و بیان کرد: توانمندی‌های سرایان تنها در حوزه کشاورزی و دامداری نیست بلکه به عنوان یک شهر زنده در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی می تواند مطرح و معرفی شود که نیازمند نگاه و برنامه ریزی ویژه است.

 

وی ضمن تبریک این روز، نقش خبرنگاران را در رساندن سرایان به جایگاه ویژه خود بسیار حایز اهمیت برشمرد.

 

شهردار سرایان با بیان اینکه تلاش‌های خبرنگاران، این شهر را در جایگاه ویژه در بین شهرستان‌های استان و کشور جای داده است، از فعالیت‌های خبرنگاران فعال این شهرستان تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با ادامه همکاری‌ها اتفاقات شایسته تری در حوزه توسعه شهرستان حاصل شود.

 

وی بر ضرورت وجود نقد سازنده در جریان امور تاکید کرد و بیان کرد: خبرنگاران در این حوزه با ارتباط بیشتر با مردم و مشارکت و همراهی با مجموعه شهرداری باید زمینه هدایت ظرفیت محدود  شهرداری را در مسیر درست به منظور تامین رضایت جمعی را فراهم کنند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۷ مرداد روز خبرنگار شهرستان سرایان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی