Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:32:16 GMT

آنچه در بیروت رخ داد؛ یک فاجعه بزرگ انسانی و ملی بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۲۲۵

آنچه در بیروت رخ داد؛ یک فاجعه بزرگ انسانی و ملی بود

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : آنچه در بیروت رخ داد، یک فاجعه به تمام معنای انسانی و ملی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله درباره تحولات اخیر از لحظاتی پیش آغاز شد.

  سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود، جان باختن شمار زیادی از شهروندان لبنانی در انفجار مهیب سه شنبه 14 مرداد را به خانواده های داغدیده و همه ملت لبنان تسلیت گفت و برای مجروحان این انفجار هولناک شفای عاجل مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اظهار داشت : من می خواستم چهارشنبه گذشته درباره برخ مسائل سخنانی را بیان کنم، ولی وقتی این حادثه فاجعه بار در روز سه شنبه رخ داد، تصمیم گرفتم سخنرانی را به تعویق اندازم و امروز از تنها مسئله ای که صحبت می کنم، حادثه بزرگی است که در لبنان رخ داد.   دبیرکل حزب الله تاکید کرد : آنچه در بیروت رخ داد، یک فاجعه به تمام معنای انسانی و ملی بود.   رهبر مقاومت لبنان با آرزوی اینکه خداوند به همه آسیب دیدگان و کسانی که در این فاجعه بزرگ مصیبت دیدند، قدرت صبر و ایستادگی و تحمل مصیبت را عنایت فرماید، افزود پیامدهای فاجعه بسیار بزرگ و خطرناک است و نتایج و تاثیرات اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی دارد.   وی با تاکید بر لزوم تعامل فوق العاده با این حادثه در تمام زمینه ها اظهار داشت در این فاجعه، حضور مردمی در کنار دولت و حضور سریع هیئتها و نهادهای مدنی قابل ملاحظه بود.   نصرالله خاطر نشان کرد : حزب الله(برای کمک به آسیب دیدگان و کمک به مردم مصیبت دیده)تمام نهادها و موسسات تابعه و افراد و امکاناتش را در اختیار دولت و ملت لبنان قرار داده است.   وی افزود هر خانواده ای که خانه خود را در این انفجار از دست داد، نیاز به سرپناه موقت دارد و ما برای کمک به این خانواده ها آمادگی داریم.   نصرالله اظهار داشت حزب الله آماده مشارکت در پروژه اسکان آوارگان است، ما آماده اسکان خانواده های آواره و تامین سرپناه برای آنها هستیم.   دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد : شاهد همبستگی و همدلی گسترده ای در سطح جهانی بودیم.   نصرالله اظهار داشت : نکته مطرح(در تحولات اخیر) سفر رئیس جمهور فرانسه به لبنان بود، ما نگاه مثبتی به هر سفر و کمک در این ایام داریم.   در حال تکمیل...

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیرکل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟