Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:21:30 GMT

کار خبرنگاران باید وامدار صداقت و امانت باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۲۶۰

کار خبرنگاران باید وامدار صداقت و امانت باشد

ایسنا/بوشهر ارشد نظامی یگان های آجا در استان بوشهر و فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به آحاد خبرنگاران تبریک گفت.

در پیام سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده به مناسبت روز خبرنگار که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

"روز خبرنگار از هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷ با خون شهدا مزین و تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاری کاری بسیار پر تلاش، حساس و پر مشغله است که اهمیت آن در عصر حاضر بیش از گذشته نمایان شده، نامگذاری یک روز به نام خبرنگار در سال نشان دهنده جایگاه والای این حرفه است.

خبرنگاران آگاهی بخشان این روزهای جامعه هستند و کار خبرنگاران بایستی وامدار صداقت و امانت باشد و در شرایط کنونی که بینش و آگاهی بسیار تاثیرگذار جلوه می نماید، این حرفه خطیر و با ارزش بیش از پیش جلوه و تبلور دارد. رسالت خبرنگار آگاهی و هدایت جامعه بشری است و ارزش و منزلت خبرنگار تنها به روز خبرنگار معطوف نمی شود.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان بوشهر، هفدهم مردادماه سالروز عروج آسمانی شهید محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی و «روز خبرنگار» را به همه فعالان پرتلاش این عرصه تبریک و تهنیت گفته و قدردان زحمات ارزشمند خبرنگاران سرزمینم هستم، روشنگرانی که در اشاعه اخبار و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنند.

سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده
ارشد نظامی یگان های آجا مستقر در استان بوشهر و فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهيد محمود صارمي خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر روز خبرنگار 17 مرداد ارتش جمهوري اسلامي ايران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • شهردار بندر دیر معرفی شد