Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@04:37:18 GMT

ماجرای شکایت سازمان سنجش از یک استاد دانشگاه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۳۵۳

ماجرای شکایت سازمان سنجش از یک استاد دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای به تصاویری اشاره کرد که از یک استاد دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: تصاویر دیگر که در فضای رسانه‌ای بازتاب وسیعی پیدا کرد،   تصاویری بود که به صورت استوری توسط یکی از اساتید دانشگاه در شبکه‌های مجازی پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر منتشر شده مربوط به شهرک آزمایش شهر تبریز بوده و اصولا سازمان سنجش آموزش کشور در آن منطقه آزمونی نداشته است و با توجه به توضیحات همکاران دانشگاه تبریز، تصویر مربوط به امتحانات کتبی رانندگی بود و ارتباطی به آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نداشته است.

بنابراین مطالب گفته شده توسط این فرد کذب و جعلی بوده که در راستای تشویش اذهان عمومی و مشوش کردن جامعه و پروژه بی­ اعتمادسازی، سازمان‌های مورد اعتماد مردم عزیزمان طراحی شده و می‌شود. سازمان سنجش آموزش کشور از ایشان بصورت قانونی رد خصوص مطالب و تصاویر کذب ایشان در آزمون دکتری شکایت کرده است و در این مورد هم بصورت جدی و حقوقی پیگیری خواهد کرد.

این سازمان در بخش دیگری از اطلاعیه خود با اشاره به رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در حوزه‌های کنکور اشاره کرد و آورده است: در فضای مجازی بعضاً از فاصله ۲ متری و ضرورت اشغال تنها ۲۰ درصد فضای سالن‌ها گفته می‌شود و مبنا، زیر سوال بردن پروتکل‌های بهداشتی بوده است. به اطلاع مردم شریف می‌رساند آزمون کارشناسی ارشد بر مبنای پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت انجام می‌شود و در آزمون تحصیلات تکمیلی مبنا فاصله‌های قبلی ابلاغی حداقل ۱.۲ متر تا ۱.۶ متر است و توافقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزاری محترم علوم و بهداشت مربوط به آزمون سراسری بوده و شامل آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نمی‌باشد (هرچند که تاکنون ابلاغیه‌­ای برای برگزاری آزمون سراسری به این سازمان بصورت رسمی ارسال نشده است). بدیهی است موارد مورد توافق و ابلاغی برای آزمون سراسری در اواخر مرداد ماه براساس پروتکل‌های ابلاغی اجرایی خواهد شد.

کنکور کارشناسی ارشد از صبح روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه آغاز شد و تا فردا شنبه ۱۸ مردادماه ادامه دارد؛ تاکنون ۲ نوبت از این آزمون برگزار شده است؛ نتیجه اولیه کنکور دهه دوم شهریورماه و نتیجه نهایی پایان مهرماه منتشر می‌شود.

کد خبر 538211 برچسب‌ها سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد