Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@03:43:59 GMT

وضعیت سیدعلی صالحی پس از عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۸۰۰

وضعیت سیدعلی صالحی پس از عمل جراحی

این شاعر با تایید این‌که در پی سکته قلبی زیر تیغ جراحی رفته است، درباره وضعیت جسمی خود به ایسنا گفت: الان توان حرف زدن ندارم. حالا حدود چهار هفته از جراحی می‌گذرد.

او افزود: علت این‌که دیر خبر دادم آن است که از جواب تلفن دادن ناتوان بودم.

صالحی همچنین گفت که حالا در منزل است و بیان کرد: بیش از این سخت است برایم حرف زدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی صالحی زاده یکم فروردین ۱۳۳۴ در ایذه استان خوزستان است.

لیالی… لا، منظومه‌ها، پیشگو و پیاده شطرنج، مثلثات و اشراق‌ها، نامه‌ها، نشانی‌ها،  عاشق شدن در دی ماه، مُردن به وقت شهریور، آسمانی‌ها، رؤیای قاصدک غمگینی که از جنوب آمده بود، سفر بخیر مسافر غمگین پنجاه و هشت، آخرین عاشقانه‌های ری‌را ، ساده بودم، تو نبودی، باران بود،  دیر آمدی ری‌را، دعای زنی در راه که تنها می‌رفت، دریغا مُلا عمر،  چیدن محبوبه‌های شب، از آوازهای کولیان اهوازی،  یوماآنادا، سمفونی سپیده‌دم، قمری غمخوار در شامگاه خزانی، زیارت‌نامهٔ مرغ سحر و همخوانی دختران خردادماه،  رد پای برف تا بلوغ کامل گل سرخ،  عاشقانه‌های بعد از گرگ، اشاره به دریا پیش از زوال بزرگ، چند رؤیا مانده تا طلوع رنگین‌کمان، زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند، ما نباید بمیریم، رؤیاها بی‌مادر می‌شوند،  نگران نباش همه چیز درست خواهد شد، پنهانی چند شعر عاشقانه برای دو سه نفر، شبانه‌ها در غیاب احمد شاملو، انیس آخر همین هفته می‌آید،  نثار نامِ کوچکِ تو،  آهوی الوداع به موسمِ زایمان آب، شازده کوچولوی فال‌فروش میدان راه‌آهن،  گل رُز در سفر به ستارهٔ شمالی،  کتاب کوچک معصومیت و امید،  پرده را کنار بزن در پایان عشق پیروز است،  این شفا برسد به دست مجروح‌ترین رؤیاها،  زن در سایه چهره‌اش را نشان می‌دهد، دعوت به دعای عهد زنان،  دختر ویولن‌زن در کوچه‌های برفی آذرماه، منشور شعر حکمت، گزارش به نازادگان و سرود روح بزرگ از جمله کتاب‌های او هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شاعر سکته قلبی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس

مینا مختاری، همسر بهرام رادان بازیگر سینما یک پست عاشقانه به مناسبت تولد رادان در اینستاگرام منتشر کرد. مینا مختاری با انتشار عکسی از بهرام رادان نوشت: عشق من، رفیق من، تولدت مبارک. اردیبهشت به خاطر توعه که قشنگه.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بهرام رادان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری از ایران فردا | برخوردها از سال ۸۸ جامعه را پیچیده‌تر کرده | تنش‌های بزرگ در دل رخدادهای کوچک است!
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • نقد کتاب مویه های آمو