Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن با تک گل وحید محمدی زاده، پرسپولیس را در تهران شکست داد و تا حد زیادی از خطر سقوط فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سفیدپوشان اصفهانی همراه شد و آن‌ها با تک گل محمدی زاده روی کرنر ارسالی حریف قدرتمند خود را در آزادی شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بوناچیچ با این برد بقا در لیگ را برای خود آسان و از طرف دیگر، جشن اهدا جام قهرمانی به پرسپولیس را تلخ کردند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن

ورزشگاه: آزادی تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: وحید محمدی زاده (دقیقه ۲۵ - برای ذوب آهن)

اخطار: بشار رسن (دقیقه ۱۵- از پرسپولیس) - فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۳۵ - از ذوب آهن) - ایوان مارکوویچ (دقیقه ۵۷- از ذوب آهن) - شجاع خلیل زاده (دقیقه ۶۴- از پرسپولیس) - پ وحید امیری (دقیقه ۹۰ - از پرسپولیس)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا (۵۹ - سعید حسین پور)، سیامک نعمتی (۵۹- مهدی ترابی)، بشار رسن (۴۳ - امید عالیشاه)، علی علیپور و مهدی عبدی (۷۲ - سید جلال حسینی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ذوب آهن اصفهان: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بو حمدان، محمدرضا عباسی (۸۰- محمد مشایخ)، قاسم حدادی فر (۹۰+۱ - علیرضا چراغعلی) - احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ (دارکو بییدوف)، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور (۶۷- رضا رحیمی)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

بازی آرام شد و دو تیم تلاش کردند تا در دقایق ابتدایی مسابقه را کنترل کنند و یکدیگر را محک بزنند. در ادامه سفیدپوشان ذوب آهن بر میدان مسلط شدند و میزبان خود را عقب راندند. حملات ذوبی‌ها در دقیقه ۲۵ بالاخره به ثمر نشست و روی کرنر ارسالی با ضربه سر وحید محمد زاده به گل نخست رسیدند.

پس از دریافت گل، پرسپولیس جلو کشید تا بازی را به تساوی کشاند. شاگردان گل محمدی با پاس کاری‌های متوالی توپ و میدان را در اختیار و خلق موقعیت کردند. تلاش پرسپولیسی‌ها نتیجه‌ای را در بر نداشت تا نیمه نخست با همین نتیجه با پایان برسد.

نیمه دوم را پرسپولیسی‌ها سعی کردند تا با تسلط کامل بر توپ حریف را مجبور به دفاع کنند و در کمال آرامش، به دنبال منافذ دفاع ذوب آهن برای نفوذ و موقعیت سازی بودند. با این حال شاگردان بوناچیچ کامل به لاک دفاعی فرو نرفته و به ضد حملات چشم بستند. هر چه از زمان بازی می‌گذشت، فشار سرخ‌پوشان برای جبران گل خورده بیشتر شد.

اواخر بازی پرسپولیس با آوردن ترابی و اوساگونا خط آتش خود را تقویت کرد اما ذوبی‌ها کمی جلو آمده و سعی در مدیریت زمان کردند. بازیکنان سفیدپوش تیم اصفهانی در دقایق پایانی با حرکت تکنیکی در زمین پرسپولیس، خشم بازیکنان رقیب را برانگیختند و سرخ‌پوشان بارها آن‌ها را با خطا روبرو کردند.

شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۲۵- وحید محمد زاده) - کرنر ارسالی قاسم حدادی فر روی سر وحید محمد زاده فرود آمد تا ضربه سر این بازیکن در شرایطی که رادووشویچ تعادلش را از دست داده بود، وارد دروازه پرسپولیس شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۵+۳ - حرکت عالیشاه درون محوطه جریمه ذوب آهن ارسال بلند او در موقعیت مناسبی در اختیار علیپور قرار گرفت، اما ضربه او را ابراهیم زاده بر گرداند.

دقیقه ۶۳- پاس نفوذی بازیکنان پرسپولیس به علیپور رسید و چرخش این بازیکن در محوطه جریمه و شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه بهزادی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴- ضربه سر موسی اوساگونا را بهزادی با نوک انگشتان دست به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۰- ضربه ایستگاهی احسان پهلوان را بوژیدار رادوشوویچ در اختیار قرار گرفت.

اتفاق ویژه:

* برخورد خطرناک وفا هخامنش و مهدی عبدی باعث شد تا هخامنش با سری بانداژ شده بازی را ادامه دهد و عبدی، دچار خونریزی از ناحیه لب شود.

* پس از این مسابقه مراسم جشن قهرمانی و اهدا جام لیگ به پرسپولیس برگزار می‌شود.

* دقایق پایانی رادوشوویچ برای زدن ضربه سر روی کرنر به دست آمده برای پرسپولیس به محوطه جریمه ذوب آهن آمد.

بهترین بازیکن:

قاسم حدادی فر - کاپیتان سفیدپوشان ذوب آهن علاوه بر ارسال کرنر منجر به گل این تیم، در دقایق مختلف بازی به کمک حمله و دفاع این تیم آمد.

کد خبر 437689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وحید محمد ذوب آهن ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس