Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی سیتینزن ها به اشتباهات حریف باور داشته است.

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 سیتیزن ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی باشگاه منچسترسیتی موفق شد تا گل دوم و پیروزی بخش تیم خود را در این مسابقه روی اشتباه رافائل واران به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

مانند بازی قبلی، ما دوندگی زیادی در بازی داشتیم، عملکرد خوبی در کار با توپ داشتیم و 2 گل به ثمر رساندیم. ما تیم بزرگی را شکست دادیم. آن ها بهترین تیم در این رقابت ها هستند، بنابراین ما موفق به کسب پیروزی بسیار بزرگی شدیم. باور و اعتقاد ما موجب این پیروزی شد. ما به اشتباهات آن ها باور داشتیم. همه ما انسان هستیم و می توانیم اشتباه کنیم، بنابراین من به اشتباهات آن ها باور داشتم و به شدت مدافعان آن ها را تحت فشار قرار دادم. تحت فشار قرار دادن حریف یکی از توانایی های من است. از گلزنی خود در این دیدار خیلی خوشحالم. من در تلاش هستم تا به مهاجم بزرگی تبدیل شوم. هر روز به سختی کار می کنم تا مثل رونالدو (نازاریو) باشم. کیفیت و توانایی ها او نسبت به من متفاوت است اما من باید سعی کنم تا به مهاجم بزرگی تبدیل شوم.

همچنین بخوانید:

منچستر سیتی (4) 2-1 (2) رئال مادرید؛ رافائل واران گواردیولا را به مرحله بعد فرستاد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم