Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:22:56 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۰۲۳

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۷ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فاطمه احمدی رئیس شبکه دامپزشکی مهران از تشدید نظارت دامپزشکی بر پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر روند انجام پروتکل‌های بهداشتی در خصوص شرایط حاضر در مراکز زیرمجموعه دامپزشکی از برنامه‌های اصلی بوده که از مراکز عرضه فرآورده خام دامی مثل قصابی‌ها و سوپر پروتئین‌ها بازدید به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شیوع کرونا تا به امروز، توسط بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی و با همکاری شبکه بهداشت، اماکن و اداره صمت تشدید نظارت‌های دامپزشکی به منظور تامین سلامت مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی، به ‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

۱۳ خانه ورزش روستایی در ایلام مجهز شد

مظفر علی‌‍‌شایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: در سری اول از تجهیز خانه‌های روستایی ۱۳ خانه ورزش روستایی تجهیز شد و امیدواریم با همراهی مسوولان بسترهای لازم برای راه اندازی خانه‌های ورزش را فراهم سازیم.

وی افزود: توسعه خانه‌های ورزش روستایی سهم به سزابی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می‌کند، ازتمام مسوولان به خصوص دهیاران، بخشداران و فرمانداران در این طرح برای اهدایی فضای مناسب برای راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی قدردانی می‌کنم.

چهارمین کارگاه داوری در ایلام برگزار شد

عبدالوهاب بخشنده معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در ابتدای تشکیل این کارگاه، گفت: در رسیدگی‌های قضایی هیچ یک از طرفین حق انتخاب قاضی را ندارند و صدور رای اگر چه ممکن است به معنی پایان اختلاف باشد اما به معنای پایان خصومت نیست.

وی افزود: با توجه به انتخاب داور توسط طرفین برای حل و فصل اختلاف، این مشکل برطرف شده و طرفین دعوی رضایت بیشتری از رای صادره دارند؛ این کارگاه‌ها که توسط مرکز کانون داوری استان و حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکیل شده، چهارمین کارگاهی است که به منظور آموزش داور در این راستا صورت می‌گیرد.

باند دوم قطعه 5 کیلومتری منطقه کنجانچم در بزرگراه ایلام- مهران تکمیل می‌شود 

علی‌اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: با توجه به توپوگرافی منطقه کنجانچم و وجود رودخانه پر پیچ و خم آن به لحاظ بحث پدافند غیر عامل، باندهای  بزرگراه ایلام- مهران در این منطقه از هم جدا شده و در دو طرف رودخانه قرار می‌گیرند و  به این منظور مسیر موجود به عنوان مسیر رفت اصلاح و بهسازی شده است؛ در این مسیر پل بزرگ کیلومتر 56 در جهت حذف چند پیچ پر حادثه در حال احداث است و در باند برگشت یک پل بزرگ به طول 110 متر با 5 دهانه احداث شده و عملیات احداث 5 کیلومتر این باند در حال انجام است.

وی هزینه احداث باند دوم منطقه کنجانچم با وجود پل‌های بزرگ و کوچک و حجم عظیم خاکبرداری وخاکریزی را بالغ بر 100 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این قسمت بزرگراه ایلام- مهران خواهیم بود.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام ورزش دامپزشکی توسعه ورزش روستایی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • بازگشت پدر به خانه
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)