Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@07:42:09 GMT

ماموران پلیس محدودیتی برای تیراندازی در پایتخت ندارند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۰۳۹

ماموران پلیس محدودیتی برای تیراندازی در پایتخت ندارند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- سردار علیرضا لطفی در خصوص تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران پلیس آگاهی توضیحاتی را ارائه کرد. تاریخ انتشار: 03:48 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۱۳۸

خبرگزاری میزان- سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران در حاشیه بازدید از خبرگزاری میزان، در خصوص ابهامات تیراندازی و تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار لطفی در بخشی از این توضیحات با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که پلیس به آن‌ها مشکوک می‌شوند، پا به فرار می‌گذارند، گفت: یکی از پر استرس‌ترین موقعیت‌ها برای هر افسر پلیسی، تعقیب و گریز در تهران است. زیرا در تهران، تمرکز جمعیت زیادی وجود دارد و با هر نوع فرار متهم، ممکن است جان مردم به خطر بی افتد.

وی افزود: در تهران، بلااستثنا هر روز تعقیب و گریز داریم که در این زمینه علاوه بر آمادگی جسمانی مامور پلیس، تجهیزات و امکانات نیز بسیار مهم است.

رییس پلیس آگاهی ادامه داد: برخی متهمان هنگام تعقیب و گریز در میان مردم رفته و مخاطراتی ایجاد می‌کنند، وقتی این موقعیت پیش می‌آید همکاران ما در نیروی انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی می‌کنند.

وی اظهار کرد: وقتی تیراندازی صورت می‌گیرد، تبعات بعدی حادثه می‌شود. اگر بگوییم ماموران از تیراندازی نگران نیستند، درست نیست، زیرا تیری که رها می‌شود ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و خطای انسانی رخ دهد، که این اتفاق در سنوات قبل اتفاق افتاده است.

سردار لطفی گفت: ما تلاش می‌کنیم مجرمان را سالم دستگیر کنیم، اما در برخی موارد، متهمان با سلاح گرم یا سرد به سمت مامور ما حمله می‌کنند که در اینصورت برای حفظ صلابت پلیس، ماموران از امکانات خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: ماموران ما از پیگیری پس از تیراندازی ترسی ندارند و آموزش‌ها بسیار کامل‌تر شده است تا از فشار روانی آن‌ها کاسته شود، اما قطعا تیراندازی در شهر، استرس به همراه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس تعقیب و گریز پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر