Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سازمان منطقه آزاد ماکوِ : سید عباس موسوی روز جمعه در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد ماکو در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: کشور آذربایجان از ابعاد مختلف برای ایران مهم است لذا نقش مناطق آزاد انزلی،‌ارس و ماکو در توسعه تعاملات تجاری و اقتصادی با این کشور قابل چشم پوشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایرانی های مقیم آذربایجان در راستای سرمایه گذاری در کشور خودمان رویکرد این سفارتخانه است اظهار داشت: در شان ما نیست که دوکشور مسلمان، شیعه با فرهنگ های مشترک، روابط اقتصادی در حد ۴۰۰ ۵۰۰ میلیون دلار داشته باشیم.

موسوی از مدیران عامل سه منطقه آزاد انزلی، ارس و ماکو خواست تا با تعامل و هم افزایی با سفارت ایران در آذربایجان در جهت تقویت روابط بین ایران و آذربایجان نقش ایفا کنند.

46

کد خبر 1419261

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد