Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:39:55 GMT

آتش موزه نارنجستان قوام در شیراز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۶۳۵

آتش موزه نارنجستان قوام در شیراز مهار شد

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از اطفای حریق محوطه موزه نارنجستان قوام بدون ایجاد خسارت به آثار تاریخی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، محمدهادی قانع اظهار داشت: در ساعت 21:19 شب گذشته یک مورد مشاهده دود در آلاچیقی متعلق به موزه نارنجستان قوام واقع در خیابان لطفعلی خان زند، داخل محوطه خارجی موزه، به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بلافاصله دو ایستگاه 11 و19 به محل حادثه اعزام شدند و با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، به سرعت عملیات اطفا حریق آغاز شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان با رعایت ایمنی کامل محل به دو گروه تقسیم شدند، گروهی از آتش‌نشانان به جست‌وجو محبوس احتمالی پرداخته و افراد حاضر را از محل خارج و به مکان امن انتقال دادند، گروهی نیز به مبارزه با شعله‌های آتش پرداختند و به سرعت حریق را مهار و کاملا اطفا کردند.

آتش‌سوزی سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین + تصاویرآمادگی تمام پایگاه‌های بسیج عشایری برای مهار آتش‌سوزی مراتعتداوم آتش سوزی 50 انبار مواد غذایی در نجف+عکس

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حریق به سرعت مهار شد، دود به محل نگهداری آثار تاریخی وارد نشده و هیچ خسارت و مشکلی به آثار تاریخی ایجاد نشده بود و محل بعد از ایمن‌سازی به عوامل موزه تحویل شد.

علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/424/ ز

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین + تصاویر آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس علت آتش سوزی در بازار «عجمان» امارات مشخص شد+فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین + تصاویر آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس علت آتش سوزی در بازار «عجمان» امارات مشخص شد+فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۳ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ مستند "از غیزانیه تا تهران" رونمایی شد ۶ تجلیل بسیج رسانه ایلام از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار ۷ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۸ ۱۷ مرداد روزی که در قم با بی‌مهری متولیان سپری شد مهمترین اخبار استانها حرم رضوی غرق در شادمانی؛ نقاره‌ها عید سعید غدیر را بشارت دادند جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد سخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها است امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟