Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:04:58 GMT

وزش باد در استان سمنان/ دما تغییر محسوسی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۰۸۸

وزش باد در استان سمنان/ دما تغییر محسوسی نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که پیش بینی وضعیت جوی امروز شنبه صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید است و به خصوص در دامغان و شاهرود طی ساعات آتی وزش تندباد را مشاهده خواهیم کرد.

روز گذشته سرعت تند باد در شاهرود به بیش از ۳۰ و در دامغان به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این تندبادها امروز هم در سطح استان سمنان و به خصوص شهرهای شمالی وجود داشته باشد.

پیش بینی وضعیت هوا در سمنان آسمان صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید است دمای هوا ۲۷ درجه است و بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز ۳۴ و ۲۴ درجه بالای صفر گزارش شده است در شاهرود نیز آسمان صاف است و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود دمای هوا ۱۸ درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز شنبه ۲۸ و ۱۹ درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

دامغانی‌ها صبح عید غدیر را با دمای هوای ۲۲ درجه بالای صفر آغاز کردند بیشینه و کمینه دمای هوا برای دیار صد دروازه ۳۱ و ۲۱ درجه بالای صفر است و در صورت بروز تند باد برای امروز نیز پیش بینی می‌شود وزش باد شدید با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت در این شهرستان رخ دهد.

دماسنج‌ها در میامی روی عدد ۲۰ ایستاده‌اند برای این شهرستان هم جوی پایدار اما همراه با وزش شدید باد پیش بینی شده است بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز ۳۰و ۲۰ و برای فردا ۳۱ و ۲۱ درجه بالای صفر خواهد بود. برای بخش رضوان کالپوش نیز وزش باد ۲۸ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

گرمسار صبح امروز را با دمای ۲۲ درجه بالای صفر آغاز کرده اما به مرور بر میزان گرما افزوده خواهد شد بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان غرب نشین ۳۸ و ۲۴ درجه بالای صفر است شرایطی که مشابه آن در ایوان کی نیز رخ داده و بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان نیز ۳۵ و ۲۵ درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

در مجموع باید گفت جو استان سمنان پایدار است و تنها پدید قابل ذکر وزش باد نسبتاً شدید به خصوص در شاهرود و دامغان و میامی محسوب می‌شود. همچنین در روزهای آتی دمای هوای شهرهای استان تغییر محسوسی نمی‌کند.

کد خبر 4993374

منبع: مهر

کلیدواژه: وزش باد سمنان شاهرود ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا بیشینه و کمینه دمای هوا درجه بالای صفر وزش باد شدید برای امروز دمای هوای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه استان و شهرکرد با دمای چهار درجه خنک‌ترین مرکز استان در کشور ثبت شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

چراغپور از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود