Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:39:54 GMT

تماشاگر هفته؛ سیدحسین حسینی!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۲۵۱

تماشاگر هفته؛ سیدحسین حسینی!

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان استقلال همچنان گل‌های بدی دریافت می‌کند و البته زیاد هم گل می‌خورد. تاریخ انتشار: 10:28 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۷۷۱

خبرگزاری میزان – سیدحسین حسینی در دیدار با شهرخودرو یک واکنش خوب داشت، اما روی صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه استقلال خورد و همچنین روی گل دوم شهرخودرو که توسط محمدرضا خلعتبری رقم خورد، نقش تماشاگر را بازی کرد و بار دیگر نشان داد که چندان دروازه‌بان مطمئنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان بازی هواداران استقلال هم در فضای مجازی به شدت از عملکرد حسینی انتقاد کرده و این طور عنوان کردند که او فقط در بازی‌هایی کلین‌شیت می‌کند که توپی روی دروازه استقلال نمی‌آید!

حسینی مسلما در بازی دوشنبه با سپاهان اصفهان کار سختی دارد و باید در آن دیدار، با درخشش خود تمام ناکامی‌های این فصل را جبران کند.

نکته دیگر اینجاست که فرهاد مجیدی با وجود اینکه می‌داند حسینی مشغول سپری کردن دوران افت خود است، باز هم به دروازه‌بان دوم تیمش اعتمادی ندارد و در دیدار‌های اخیر استقلال از محسن پورحمیدی استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: مهدی: قبل از تاسوعا و عاشورا نیمه نهایی جام حذفی را برگزار می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال حسین حسینی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد