Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:05:58 GMT

مسعود پزشکیان به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۶۹۳

مسعود پزشکیان به کرونا مبتلا شد

به گزارش جماران؛ مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.

این نماینده مجلس روز شنبه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به دنبال بروز برخی از علائم و پس از انجام تست کرونا، مشخص شد که نتیجه‌ تست مثبت است و به این ویروس مبتلا شده‌ام.

در حال حاضر در منزل و قرنطینه هستم و الحمدالله وضعیت کلی جسمانی‌ام ، خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پست از همه مردم و دوستانی که در خصوص کسالت وی جویای حال بودند، تشکر کرده و از خداوند متعال برای همه مردم، سلامت و دوام عزت مسئلت کرده است.

تاکنون ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط توصیه‌های پزشکیان به همکاران مجلسی خود: دنبال راه حل بگردید نه مقصر پزشکیان: بعد از 40 سال نباید «قدرمان» اینی باشد که در آن قرار گرفته‌ایم واکنش پزشکیان به ایراد شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات: داوطلبان باید بتوانند از آبروی خود دفاع کنند پزشکیان: بیشتر انتقاداتی که به مجلس دهم می شود جناحی است پزشکیان: باید برای دهک‌های پایینی که سهام عدالت ندارند، راه جدیدی پیدا کرد پزشکیان: حمایت از حوزه گردشگری اولویت پساکرونا است پزشکیان: بدون وجود پاسداران امنیت نداشتیم درخواست پزشکیان در خصوص گزارش ارز 4200 تومانی پزشکیان: اذن رهبر انقلاب، کشور را از بحران خلاء بودجه نجات داد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مسعود پزشکیان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی جراح مغز و اعصاب و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره وضعیت کلی بیمار، گفت: بیمار خانم ۲۳ ساله است که به دلیل ابتلاء به «سندرم لی» و مشخصاً عوارضی مانند اختلالات حرکتی در اندام‌ها که با درمان‌های متعارف هم بهبود پیدا نکرده بود، به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرد و بعد از بررسی کاندیدای جراحی شد.

وی با اشاره به بررسی وضعیت این بیمار توسط همکاران بخش اختلالات حرکتی بیمارستان شهدای تجریش، افزود: بعد از بررسی‌های تیم پزشکی تصمیم بر این شد که الکترود در بخش‌های عمقی مغز این بیمار کار گذاشته شود.

به گفته زالی، در این جراحی الکترود تحریک مغز در هسته‌های تالاموس قرار داده شد، با کمک این روش اختلالات و مشکلات مقاوم به دارو درمانی در این بیمار به میزان قابل توجهی کنترل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره سندرم لی توضیحاتی داد و گفت: این سندرم نوع بیماری نادر ژنتیکی است که فرد از همان بدو تولد به آن مبتلا است، عمده مشکلات در این بیماران مربوط به بخش میتوکندری یعنی بخش کارخانه درون سلول مغز است.

وی افزود: انواع بیماری‌ها شامل اختلالات عصبی، کاهش شنوایی، مشکلاتی در قوای عقلانی و ضریب هوشی، اختلالات چشمی و مشکلات قلبی، عروقی و تنفسی از جمله عوارض مبتلایان به سندرم لی است.

زالی با اشاره به اینکه نخستین جراحی سندرم لی در کشور توسط متخصصان بیمارستان شهدای تجریش انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه بیماری که تحت عمل جراحی درمان سندرم لی قرار گرفت، از طول عمر بالاتری در بین مبتلایان برخوردار است.

وی یادآور شد: اولین جراحی سندرم لی در دنیا توسط متخصصان جراحی اعصاب دانشگاه اکلاهما در ایالت اکلاهما آمریکا در بیماری ۱۸ ساله انجام شد.

کد خبر 6087433 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند