Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:33:11 GMT

افزایش ترددهای جاده‌ای در تعطیلات سه روزه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۸۱۵

افزایش ترددهای جاده‌ای در تعطیلات سه روزه

به گزارش «تابناک»، سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون گره و مشکل ترافیکی خاص درحال انجام است و تنها در آزادراه تهران قم شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی ادامه داد: در محورهای چالوس و هراز نیز ترافیک در مقاطعی پرحجم است اما تاکنون گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است البته پیش بینی می‌شود که از عصر امروز حجم تردد در این مسیرها افزایش بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود دارد.

وی درباره افزایش تردد در جاده‌ها نیز گفت: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات سه روزه، میزان تردد در جاده‌ها در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.

رحمانی در مورد وضعیت جوی جاده ها اظهارکرد: بارش پراکنده باران در محورهای استان مازندران متوقف شد اما برابر گزارش ها در محورهای کیاسر سمنان و ارتفاعات محورهای فیروزکوه، هراز و چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد بنابراین لازم است رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و امدادرسانی به حوادث احتمالی در هر ساعت از شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار پلیس راهور کنترل ترافیک وضعیت جاده ها افزایش تردد ترافیک پرحجم طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی