Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@12:40:01 GMT

تجمع معترضان تایلندی برای آزادی 2 فعال ضد دولتی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۴۳۸

تجمع معترضان تایلندی برای آزادی 2 فعال ضد دولتی

ده‌ها معترض تایلندی امروز (شنبه) با تجمع مقابل دادگاهی در بانکوک آزادی رهبران فعال را خواستار و متعهد شدند تا اعتراضات ضد دولتی را با درخواست برگزاری اعتراضات دیگری در پایتخت گسترش دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنون نامپا، فعال حقوق بشری ۳۵ ساله و پانوپونگ جاسنوک، فعال دانشجویی ۲۳ ساله روز جمعه در ارتباط با اعتراضات اخیر با درخواست دموکراسی بیشتر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریت چیواراک، از رهبران دانشجویی در جمع ۶۰ تا ۱۰۰ دانشجویی که مقابل دیوان کیفری بانکوک حضور داشتند، گفت: دادگاه این کشور به چه کسی خدمت می‌ کند؟ اهمیتی ندارد که شما تا چه حد ارشد هستید، شما بالاتر از مالیاتی که حقوق شما را پرداخت می کند، نیستید.

معترضان تایلندی با درخواست عزل دولت پرایوث چان-اوچا به خیابان ها آمده اند؛ این رهبر کودتای ۲۰۱۴ تایلند مورد انتقاد است و بعد از انتخابات سراسری سال گذشته که فعالان گفتند با هدف تضمین قدرت او بوده است، اعتراضات بیشتر هم شد. از جمله اتهامات فعالان بازداشتی، اغتشاش و نقض وضعیت فوق العاده است که بابت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وضع شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036sc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: معترضان تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دموکراسی علیه آزادی
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا