Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری کانون فرهنگی و هنری فتح روستای گنبد پیرمحمد از توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح این روستا خبر داد.

« روح الله بشیری زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم تعداد ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواره های نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کار پخت و توزیع این تعداد غذای گرم توسط اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت گرفته است، ابراز کرد: این تعداد غذای گرم با همت خیرین، نیکوکاران، بنیادهای خیریه و موسسه خیریه نسیم رحمت روستای گنبد پیرمحمد تهیه و توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فتج روستای گنبد پیرمحمد همچنین از توزیع ۸۶۳ قطعه مرغ گرم در بین نیازمندان این روستا خبر داد و گفت:  این کانون با همکاری و همراهی موسسه خیریه نسیم رحمت و خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در راستای توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در بین آسیب دیدگان از کرونا اقدام کرده است.

 

بشیری زاده یادآور شد: توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و اهالی روستا، تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت مبارزه با کرونا و مناسبت های دینی و ملی و انتشار از طریق شبکه های اجتماعی و عیادت و سرکشی از بیماران و خانواده های مددجو از برنامه های این کانون در  این ایام بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فتج روستای گنبد پیرمحمد خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید سیعد غدیر خم برنامه های فرهنگی، تجلیل از سادات روستا و توزیع اقلام فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان عضو کانون و فعالیت در فضای مجازی در راستای توسعه فرهنگ علوی در سطح روستای گنبد پیرمحمد اجرا شده است.

 

گفتنی است، بارگاه امامزاده سید محمد عابد(ع) در روستای گنبد شهرستان ملکشاهی و در ۳۶ کیلومتری جاده ملکشاهی به مهران واقع شده است، این امامزاده فرزند بلافصل امام موسی کاظم(ع) و برادر امام رضا(ع) بوده و  در میان مردم این دیار به «پیر محمد» معروف است و یکی از زیارتگاه‌های مهم مردم استان ایلام محسوب می‌شود

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: غذای گرم کرونا ایلام کانون های مساجد روستای گنبد پیرمحمد کانون فرهنگی و هنری غذای گرم در بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، سال گذشته شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت و به نسبت سال‌های گذشته داشته و در همان نظرسنجی یکی ازمطالبه‌های اصلی شهروندان در سال ۱۴۰۳ آسفالت عنوان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تحقق مطالبات مردمی افزود: مدیریت شهری تبریز نیز در سال جاری و در راستای احترام به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می‌کند که ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

احمدزاده با اشاره به توزیع ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز هزینه شده است که امسال با توجه به نیازسنجی صورت گرفته رشد قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی توزیع آسفالت در معابر و محلات شهر تأکید کرد: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شوند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در فروردین ماه سل جاری و علی‌رغم شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود از اردیبهشت ماه و تا پایان سال، ماهانه جهش داشته باشد.

کد خبر 747901

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی