Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمد جعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : خادمیاران و مجموعه کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه با توجه به شرایط فعلی جامعه، تصمیم به اجرای طرح اطعام غدیر با عنوان «سفره مهر علوی» با ظرفیت ۱۰۰ هزار پُرس غذا در سطح استان گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با توجه به تاکیدات مکرر بزرگان بر اطعام مومنین در روز عید سعید غدیر در این راستا مجموعه‌های مختلفی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استانداری، بنیاد بین المللی غدیر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستادبازسازی عتبات و عالیات و سایر نهاد‌ها در حال مشارکت و هم افزایی هستند که انشاءالله سفره مهر علوی به صورت گسترده برای محرومین استان پهن گردد.

امامیان از توزیع غذا‌ها توسط مجموعه‌های خیریه و شبکه محله‌ای منطقه‌ای خادمیاری در سراسر استان خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان رضوی خادمان حرم رضوی عید غدیر کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای نخستین‌ بار در غرب کشور انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگر از قبیل دیابت و فشارخون بالا، این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای نخستین بار در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد شده است، دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم و بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تاکنون انجام نشده است و برای نخستین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ۱۰ استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)