Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: از ۴۰ هزار پرس غذای در نظر گرفته شده ۲۲ هزار پرس آن در بخش صفا دشت و ۱۸ هزار پرس دیگر نیز در بخشی از شهر و روستاهای ملارد بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: هزینه پخت این تعداد غذا توسط کمک‌های مردمی وخیران تهیه شده و ۳۰۰ نفر از داوطلبان جهادی در طبخ و آماده سازی غذا مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد: ۱۸ هزار پرس غذا در آشپزخانه مرکزی موکب علی ابن موسی الرضا (ع) بخش صفا دشت و حدود ۱۲ هزار دیگر در گلزار شهدای شهر ملارد و برخی از مساجد و حسینیه های سطح شهرستان ملارد طبخ می شود.

دبیر بزرگداشت عید غدیرخم در شهرستان ملارد تصریح کرد: از عید قربان تا امروز نیز ۱۰ هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و مرغ به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان نیز بین خانواده های نیازمند و اقشار ضعیف این شهرستان توزیع شده است.

کریمی گفت: از سوی دفتر آستان قدس رضوی این شهرستان نیز ۱۴ زوج محروم که قصد داشتند زندگی مشترک خود را امروز همزمان با عید غدیرخم آغاز کنند شناسایی و برای آنها ۱۴سری جهیزیه تهیه و به آنها اهدا شد.

شهرستان ملارد با حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم کمک های مردمی ملارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم کمک های مردمی ملارد عید سعید غدیرخم کمک های مردمی ملارد هزار پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان