Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:30:23 GMT

جاده هراز ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۳۰۰

جاده هراز ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

این مرکز در باره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اعلام کرد:‌ بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ر اساس این گزارش، در محور هراز تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز ۱۸ مرداد تا ‌ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، برای تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال می شود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت ۲ بامداد ۱۹ مرداد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، ‌ ‌تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع و در محور هراز نیز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و تهران-مشهد

مرکز مدیریت راه ها گزارش داد:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ‌روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۱۹ مرداد در محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کندوان

بر اساس این گزارش، هم اکنون دوربین های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر شمال به جنوب در مقاطع مرزن آباد، پل زنگوله و نساء نشان می دهد.

مرکز مدیریت راه‌ها با  یادآوری بروز ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر مسیر شمال به جنوب مقاطع پارک جنگلی آمل و بایجان، از تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

بر اساس اعلام این مرکز، در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

کمترین ترافیک جاده ها بین ساعات ۴ تا ۵ صبح

بر اساس کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد ۲ هزار و ۲۲۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۵.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد که در همین مدت،  سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۰.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعت های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت های ۴ تا ۵ صبح ثبت شده است.

پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است

این مرکز به انسداد پنج جاده به دلیل محدود بودن ایمنی اشاره و اعلام کرد: محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰ مسیر کماکان مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود.

بر اساس اعلام این مرکز،  در حال حاضر محورهای شهداد - نهبندان، خرم‌آباد - پلدختر و رامیان - اولنگ -  شاهرود و نیز جاده فرعی شمشک - دیزین تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

لغو محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال کندوان و آزادراه تهران-شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین اعلام کرد: امروز ۱۸ مرداد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال محدودیت تردد وسایل نقلیه به دلیل ترافیک روان تا اطلاع بعدی اجرا نمی شود.

امروز تردد کامیون در جاده قدیم رشت-قزوین و محور آستارا-اردبیل‌ ممنوع است

بر اساس اعلام این مرکز،  تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز ۱۸ مرداد ‌در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنیی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز ۱۸ مرداد در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

امروز تردد کامیون در جاده قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است

همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ مرداد تردد تریلرها و کامیون‌ها به غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادراه تهران شمال فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادراه تهران شمال فیروزکوه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادراه تهران شمال فیروزکوه مرکز مدیریت راه ها مسیر شمال به جنوب مواد سوختی آزادراه تهران ساعت ۲ بامداد بر اساس اعلام محور هراز جنوب به شمال وسایل نقلیه تردد کامیون تهران شمال ۱۸ مرداد تا ساعت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • این جاده یک‌طرفه شد
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور