Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به هواداران این تیم اطمینان داد که تیم‌شان در لیگ برتر می‌ماند. تاریخ انتشار: 14:27 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۷۹۶

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: همانطور که پیش از این هم گفته‌ بودم، جایگاه فعلی که ذوب‌آهن در آن قرار داد حق ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نظر کیفی تیمی هستیم که باید الان برای کسب سهمیه می‌جنگیدیم نه برای بقا.

وی افزود: با این حال به خاطر اتفاقاتی متفاوتی که در طول فصل خصوصا در بحث داوری‌ها پیش آمد، باعث شد تا الان اینجای جدول باشیم. شب گذشته موفق شدیم یک بازی منطقی مقابل قهرمانی ایران انجام دهیم و در بازی که پرسپولیس خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌کرد، این تیم را شکست دهیم. بازی بسیار سنگینی بود و خیلی خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه آیا می‌تواند به هواداران این تیم قولی برای بقا در لیگ برتر بدهد یا خیر، تصریح کرد: شک نکنید که ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند. من از همینجا قول می‌دهم که تیم می‌ماند و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. با وجود اینکه ما در دو بازی قبلی مقابل نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز شش امتیاز مهم را از دست دادیم، اما مطمئن هستم که در لیگ می‌مانیم. امیدوارم با نظارت بیشتر روی داوری‌ها هیچ مشکلی در دو هفته پایانی لیگ پیش نیاید و همه به حق خود برسند.

بیشتر بخوانید: جمشیدی: محمدی نیاز به استراحت داشت و من سرپرست شدم/ امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است