Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@16:27:20 GMT

عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۷۲۵

عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور از دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن موادمنفجره صوتی در یکی از خیابان‌های زیبا شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش رکنا ، روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن موادمفنجره صوتی در یکی از خیابان‌های زیبا شهر زاهدان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه، عامل انفجار مواد منفجره صوتی در خیابان صدرا زیبا شهر زاهدان را دستگیر و پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در این اقدام تروریستی ادامه دارد.

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس اعلام کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

عوامل گروهک تروریستی بامداد ۱۵ مردادماه جاری اقدام به کار گذاشتن موادمنفجره در داخل جوی کنار خیابان کرده و پس از تماس با پلیس ۱۱۰ و اعلام اینکه حادثه‌ای در خیابان صدرا اتفاق افتاده به محض حضور ماموران انتظامی در محل موادکار گذاشته شده را منفجر کردند که منجر به زخمی شدن چهار مامور انتظامی و وارد آمدن خساراتی به خودرو گشت انتظامی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا امام زمان اخبار پلیس اخبار حوادث شناسایی و دستگیر اطلاعاتی زاهدان حوادث زاهدان انفجار بمب دستگیر شد ویدیو اخبار سیستان و بلوچستان عکس ماه چهره خلیلی فیلم تلگرام ویدئو درگذشت دختر مرگ جوان اخبار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز