Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم از توزیع بیش از ۱۳هزار بسته معیشتی در رباط‌کریم و پرند همزمان با عید غدیر در بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، اصغر شهیری فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم همزمان با مرحله جدید آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رباط کریم اظهار کرد:  ۳۵ زوج  با اهدای جهیزیه توسط سپاه رباط کریم روانه خانه بخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرمانده سپاه رباط‌کریم از اهدای ۱۲ جهیزیه به نوعروس‌های رباط‌کریمی به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ جهیزیه به اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان کرونا در رباط‌کریم اهدا شده است

 

شهیری همچنین به توزیع ۸۵۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه ۳۰۰ هزارتومانی بین افراد نیازمند رباط‌کریم و نصیرشهر در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: قرار است ۵ هزار بسته حمایتی دیگر هم از طریق سپاه پرند بین نیازمندان این شهر توزیع شود.

 وی در پایان گفت: با کمک پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان رباط‌کریم نزدیک به ۴۰هزار پرس غذای گرم تهیه شده که امروز و فردا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه رباط کریم رزمایش مواسات و همدلی شهرستان رباط کریم بین نیازمندان رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران