Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:35:49 GMT

تاکنون ۴۳ نفر از کشته‌های انفجار بیروت،‌ سوری هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۷۶۵

تاکنون ۴۳ نفر از کشته‌های انفجار بیروت،‌ سوری هستند

سفارت سوریه از کشته شدن ۴۳ سوری در انفجار بیروت تا این لحظه خبر داد.

به گزارش مشرق، سفارت سوریه در لبنان اعلام کرد، ۴۳ نفر از کشته‌های انفجار بندر بیروت، سوری هستند.

بیشتر بخوانید: نامه ۸۰ عضو کنگره آمریکا به «پامپئو» درباره بیروت لبنان تعداد مفقودشدگان انفجار را اعلام کرد گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت افزایش شمار بازداشتی‌های پرونده انفجار بیروت

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، سفارت سوریه تصریح کرده، این آمار مربوط به تعدادی هستند که تا کنون اعلام شده‌اند و آمار نهایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفجار بندر بیروت در سه‌شنبه هفته گذشته رخ داد و بر اساس آمار رسمی تا کنون حدود ۱۵۴ نفر در آن کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند. 

وزارت بهداشت لبنان تعداد مفقودی‌ها را شصت نفر اعلام کرده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سوریه انفجار لبنان بیروت بندر بیروت انفجار بیروت انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه