Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم دلیل موفقیت یحیی، دوری از حاشیه و صبوری اوست. تاریخ انتشار: 15:42 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۸۵۱

خبرگزاری میزانمحمد پنجعلی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در لیگ نوزدهم، اظهار داشت: درست است که یحیی تیم خوبی را در ابتدای نیم‌فصل دوم در اختیار گرفت، اما واقعیت این است که در این تیم تفکرات برانکو و کالدرون حاکم بود و یحیی به خوبی توانست تفکرات خود را در پرسپولیس اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به نظرم دلیل موفقیت یحیی، دوری از حاشیه و صبوری اوست. گل‌محمدی همه تمرکز خود را روی کارش گذاشت و نتیجه آن را هم دید. حالا وقت آن است که پرسپولیس خود را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند، چون آنجا کار خیلی دشوارتر از لیگ برتر است.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون عملکرد فوتبال ایران در آسیا، خاطرنشان کرد: ما در سال‌های اخیر با مربیان بزرگی مثل کی‌روش و برانکو هم در آسیا موفق نشدیم و دلیل این ناکامی این است که ما در عمل چیزی به نام فوتبال پایه نداریم.

بیشتر بخوانید: خبیری: AFC نگذاشت به کمپ اسپایر برویم/ ما استادیوم را اجاره می‌کنیم ولی شرکت توسعه و تجهیز در آن تبلیغ می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محمد پنجعلی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز