Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:30:46 GMT

کدام مشمولان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۳۳۴

کدام مشمولان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند؟

رویداد۲۴ محمدرضا معتمد با بیان اینکه همزمان با عید سعید غدیر خم، شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی به عنوان نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش و سهام آن از فردا قابل معامله خواهد بود، افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دومین مرحله از آزادسازی سهام عدالت امروز و مصادف با عید غدیر، انجام شد و مشمولان علاوه بر ۳۰ درصدی که قبل از این آزاد شده بود، قادر به فروش ۳۰ درصد دیگر از سهام متعلق به خود خواهند بود که مجموع آن به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه ترکیب پرتفوی سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی شامل سهام ۳۶ شرکت در گروه‌های فلزات اساسی، بانکی، پالایشگاهی، خودروسازی و سایر صنایع ارزنده بازارسرمایه است، تصریح کرد: ارزش سهام این شرکت‌ها در تاریخ اول تیرماه، محاسبه مبنای سرمایه جدید شرکت سرمایه‌گذاری استانی قرار گرفت که ارزش آن اکنون به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معتمد با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک ملی، ابراز داشت: به عنوان یکی از مزایایی که به مشمولین روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت، مقرر شده تا ارزش دارایی سهام هر شخص در شرکت سرمایه‌گذاری استانی مبنای تخصیص کارت اعتباری قرار گیرد که با دریافت این اطلاعات توسط بانک از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، کارت اعتباری به پشتوانه دارایی سهام هر شخص تخصیص داده می‌شود و سهام متعلق به شخص در شرکت سرمایه‌گذاری استانی نیز در وثیقه بانک ملی قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید: فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت برای همه امکان پذیر شدبراساس اعلام روز شنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، وی تصریح کرد: بر این اساس، امکان دریافت اعتبار در قالب کارت اعتباری از بانک ملی ایران، برای خرید در فروشگاه‌های مجاز طرف قرارداد با بانک ملی فراهم شده است.

معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی پیشنهاد داد تا هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت افزایش سرمایه جدید شرکت اقدام کرده و با ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به ۱۵ مرداد ماه امسال، زمینه پذیرش و درج هر چه سریع‌تر این شرکت‌ها را فراهم کنند. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت بورس شرکت سرمایه گذاری استانی اوراق بهادار کارت اعتباری سهام عدالت بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور