Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت محل سکونت: تهران مدرک تحصیلی: کارشناسی و یا کارشناسی ارشد، رشته: مدیریت بازرگانی، بازاریابی و یا رشته های مرتبط سابقه کار: حداقل سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه فروش مهارت های مورد نیاز: شناخت بازار هدف مسلط به اصول و فرآیند بازاریابی و فروش مسلط به نرم افزار های فروش و بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مسلط به فنون مذاکره B to B ,B to C مسلط به نرم افزارهای office توانا در جذب و فروش به مشتریان جدید پیگیری تلفنی مشتریان و فراهم کردن مواردی برای رفع نیاز مشتریان دستیابی به تارگت های فروش ماهانه پیگیری تسویه حساب مشتریان ارائه گزارشات مدیریتی ارائه پیشنهاد در حوزه فروش پیگیری وصول مطالبات توانایی ها:

 

تسلط به اصول و فنون مذاکره توانایی متقاعد کردن مشتریان داشتن روابط عمومی بالا و فن بیان قوی و روحیه کار تیمی پیگیر و مسئولیت پذیر پرانرژی و سخت کوش حقوق بیمه تامین اجتماعی سایر مزایای تکمیلی از متقاضیان خواهشمند است رزومه خود را با درج عنوان شغلی "کارشناس فروش" به آدرس ایمیل ذیل ارسال فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اطلاعات تماس ایمیل jahangrouphr@gmail.com

 

پربیننده ترین آموزش و پرورش امسال استخدام جدید دارد؟ استخدام مهندس برق در شهرک صنعتی شمس آباد استخدام بازاریاب با حقوق مکفی در شرکت شیرینی و شکلات MegaStar استخدام مدیر سایت در شرکت پارس کنترل در تهران استخدام کارمند اداری در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سهیلا رضایی گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان‌ها ابلاغ کرد.
وی افزود: این بسته‌های تشویقی مشوق‌های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده‌ها می‌توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.
رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ شهرستان در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در شش شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در بقیه شهر‌ها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.
رضایی ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها برای بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان