Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:16:52 GMT

گام دوم پویش همدلی مومنانه در بهزیستی ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۴۵۹

گام دوم پویش همدلی مومنانه در بهزیستی ایلام آغاز شد

زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پویش در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای جمع آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان آغاز و از امروز تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پویش با توجه به شیوع کرونا و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای جامعه هدف بهزیستی، تهیه وسایل آموزشی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان نگهداری می‌شوند اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی ضمن دعوت از عموم افراد خیر و نیکوکاری که دارای تمکن مالی مناسب هست ابراز امیدواری کرد همچون مرحله نخست نهضت همدلی مومنانه این مرحله نیز با استقبال و مشارکت حداکثری مردم نوع دوست اجرا شود.

وی گفت: عموم مردم‌می توانند کمک‌های نقدی خود به جامعه هدف این سازمان در این پویش را به شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی ۱۵۰۷۲۱۱۳۴۵۰۶۰۰۱ و ۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ و همچنین شماره کارت ۵۰۲۰۰۸۷۰۲۰۲۰۲۰۲۷ واریز کنند.

مدیر کل بهزیستی ایلام همچنین نحوه جمع آوری کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر به صورت اقلام و یا جیره‌های خشک غذایی را از طریق تحویل به ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان اعلام کرد.

کد خبر 4993612

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی ایلام کمک مومنانه ایلام ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزام بیدارپور عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی و ارزیابی آغاز اجرای پویش «سلامت دهان و دندان»، با اشاره به اهداف برگزاری این پویش اظهار کرد: ارتقای میزان آگاهی‌ها و سواد سلامت مردم استان در رابطه با سلامت دهان و دندان و تأثیر آن بر سایر ابعاد سلامتی از اهداف اجرای این پویش است.

وی با بیان اینکه، شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، است، ابراز نمود: این پویش که از ۱۷ لغایت ۱۹ اردیبهشت اجرا می‌گردد، فرصتی برای هم افزایی فعالیت‌های مرتبط با سلامت دهان و دندان در دانشگاه و نیز ارتقای سواد سلامت است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرای این پویش گفت: درج شعار پویش در سربرگ نامه‌های اداری، اجرای برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های استانی، اجرای معاینه و فیشورسیلنت با همکاری دانشکده دندان پزشکی و آموزش و پرورش و پخش مسواک رایگان در مناطق کم‌تر برخوردار از جمله این برنامه‌ها است.

بیدارپور با بیان این که مصرف دخانیات (سیگار، قلیان و سیگار الکترونیکی) از مهم‌ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان بوده و سلامت مغز و قلب با سلامت دهان و دندان در ارتباط است، افزود: بیماری‌های شدید لثه و دیابت رابطه دو طرفه دارند و هر کدام از آنها می‌تواند باعث تشدید دیگری شود، بنابراین توجه به سلامت دهان و دندان بسیار مهم است.

وی گفت: شعار روز اول (۱۷ اردیبهشت)، «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و روز ۱۹ اردیبهشت نیز «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» عنوان شده است.

در این جلسه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب با اجرای بهینه پویش سلامت دهان و دندان در سطح استان و همزمان با سراسر کشور اتخاذ شد.

کد خبر 6098519

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت