Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@19:13:13 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی لامِرد میزبان آزمون کارشناسی ارشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۵۰۲

دانشگاه آزاد اسلامی لامِرد میزبان آزمون کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٩ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظارت کامل کارشناسان سازمان سنجش و شبکه بهداشت این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، سید‌احمد هاشمی به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و خانواده‌های آنان در حوزه تأمین امنیت سلامت و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون، کارشناسی ارشد اطمینان خاطر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری شیوع همه‌گیری کرونا و لزوم توجه ویژه به شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، اظهار کرد: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۶، ۱۷ و ١٨ مردادماه، با رعایت الزامات بهداشتی و نظارت کامل و دقیق کارشناسان سازمان سنجش و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بر نحوه اجرای آن برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامِرد، میزبان ٨۶۴ داوطلب است، تصریح کرد: این واحد دانشگاهی سه روز متوالی در نوبت صبح میزبان داوطلبان بوده است که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ضدعفونی محل‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از هر نوبت آزمون، بهداشت فردی با استفاده از مایع ضدعفونی و توزیع ماسک، تعبیه‌ پادری آغشته به ماده‌ ضدعفونی کننده هنگام ورود داوطلبان به محل آزمون  و تب‌سنجی داوطلبان و عوامل اجرایی با همکاری گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر انجام شد و تمام عوامل اجرایی نیز ملزم به رعایت تمام موارد شدند.

این مقام مسئول با اعلام رضایت از همکاری نیروهای جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل برگزاری آزمون، افزود: همکاری خوبی میان این نهادها با این واحد دانشگاهی در راستای استقرار تیم پزشکی و آمبولانس، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تب سنجی و بررسی شرایط اولیه سلامتی داوطلبان نیز انجام شده است.

هاشمی با تشکر از همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد و به‌ویژه گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر، بیان کرد: لازم است از تلاش شبانه‌روزی تمامی همکاران خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در تمامی حوزه‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون‌های مختلف در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سید احمد هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزمون کارشناسی ارشد برگزاری آزمون شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری