Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته که مطالبات مربیان سابق این باشگاه را بپردازد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته در پاسخ به آخرین نامه باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد مدارک ارسال شده درباره این که بخش مالی فیفا قرار است مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد مورد پذیرش این کمیته نیست چرا که بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی نپذیرفته است که از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا مطالبات ایگو رپانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نامه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس اعلام کرده با وجود این که سود دیرکرد توسط این باشگاه پرداخت شده اما پرسپولیس مسئول پرداخت اصل طلب این دو مربی  سابق خود است و هر چه زودتر باید  طلب آن‌ها به حسابشان در عمان واریز شود.

با توجه به این که کمیته انضباطی فیفا  ۶ اگوست (۱۶ مرداد) را به عنوان آخرین فرصت برای پرداخت مطالبات مربیان پرسپولیس قرار داده بود، به نظر می‌رسد به زودی این کمیته به خاطر عمل نکردن پرسپولیسی‌ها به اخطار فیفا، مجازات‌های را برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت. از آن جایی که هنوز مطالبات برانکو، زلاتو ایوانکوویچ و ایگو پانادیچ به طور کامل پرداخت نشده است از نظر برخی کارشناسان حقوقی این احتمال وجود دارد که کمیته انضلباطی فیفا برای هر یک از پرونده‌ها به صورت جداگانه حکم به کسر امتیاز بدهد. با این حال اگر پرسپولیس پیش از صدور رای کمیته انضباطی بتوانند رضایت مربیان سابق خود را جلب کند این احتمال وجود دارد که رای کمیته انضباطی فیفا با تخفیف صادر شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین زلاتکو ایوانکوویچ فیفا تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ کمیته انضباطی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران