Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:12:11 GMT

ژاوی و ستاره هایش در یک قدمی از دست دادن قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۸۵۸

ژاوی و ستاره هایش در یک قدمی از دست دادن قهرمانی

دیدار دو تیم السد و الدحیل از حساس ترین بازی های لیگ ستارگان قطر، امشب برگزار می شود. دیداری که دور رفت با چهار گل به سود یاران ژاوی به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، از بازی های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، دیدار دو السد و الدحیل را می توانیم حساس ترین بازی فصل بنامیم. دیداری که اگر السدی ها در آن نتیجه ای به غیر از برد به دست بیاورند از کورس قهرمانی جا می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السدی ها پس از آغاز دوباره بازی ها در دو دیدار به میدان رفتند و موفق شدند تیم الاهلی و الخور را از پیش رو بردارند اما شکست هایی که پیش از تعطیلات مربوط به کرونا به دست آوردند باعث شده تا آنها به عنوان مدافع قهرمانی، برای حضور در کورس قهرمانی در بازی های پایانی باز بمانند.

الدحیلی ها اما خیال راحت تری نسبت به قهرمانی دارند. آنها در دور جدید بازی ها توانستند به یک تساوی و یک برد برسند اما آنها در حالی امشب به دیدار السدی ها می روند که 8 امتیاز از رقیب اصلی خود بیشتر دارند و به همین دلیل اگر بتوانند حتی به تساوی هم برسند می توانند یاران ژاوی را از کورس قهرمانی بیندازند.

هر چند انگیزه السدی ها برای این دیدار رسیدن به سه امتیاز است تا بتوانند کورسویی از امید برای قهرمان شدن به دست بیاورند، الدحیلی ها مهمترین انگیزه خود در دیدار امشب را در جبران شکست تحقیرآمیز دور رفت می بینند. آنها در دیدار دور رفت با چهار گل بازی را به السدی ها واگذار کردند.

نکته جالب در صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر، تیم الریان است. در حالی که همه نگاه ها به تیم السد بود، الریانی ها توانستند خود را به عنوان رقیب اصلی تیم الدحیل معرفی کنند. در صورتی که الدحیل دیدار امشب برابر السد را به حریف واگذار کنند، الریان و همبازیان مرتضی پورعلی گنجی می توانند به یک امتیازی الدحیل برسند.

دیدار این دو تیم از ساعت 20:15 (به وقت تهران) در ورزشگاه جاسم بن حمد (ورزشگاه اختصاصی السد) برگزار خواهد شد. پس برگزاری دو بازی باقیمانده از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تنها دو هفته تا پایان این بازی ها باقی می ماند.

همچنین بخوانید:

لیگ ستارگان قطر؛ السیلیه 0-1 الریان؛ شکست در حضور کریم انصاری فرد

رامین رضاییان میان برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر / عکس

جریمه ژاوی به دلیل نقض قوانین قرنطینه قطر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر السدی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!