Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:30:46 GMT

حواشی داوری و VAR در بازی بارسا-ناپولی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۹۰۴

نیمه اول دیدار بارسا و ناپولی که حواشی داوری در خود داشت، با برتری آبی اناری ها همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از ساعت 23.30 در نوکمپ از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی رفته و نیمه اول را با برتری 3-1 به اتمام رساند.

45 دقیقه نخست با حواشی داوری نیز همراه بود.

ابتدا دقیقه 10 بازی بارسا روی یک ضربه کرنر و ضربه سر دقیق لنگله به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی این گل بازیکنان ناپولی اعتقاد به خطا داشتند اما داور گل را پذیرفت و وی ای آر هم دخالت نکرد.

 کارشناس داوری مارکا اما معتقد است لنگله قبل از سر زدن، "دِمِه"، بازیکن ناپولی را هل می دهد و گل نباید مورد قبول قرار می گرفت:

 

 

 

 

دقیقه 30 بازی بارسا به گل سوم خود توسط لیونل مسی دست یافت اما این گل که از سوی داور مورد قبول قرار گرفته بود با بررسی وی ای آر مردود اعلام شد تا فوق ستاره آرژانتینی که گل دوم بارسا را زده بود از رسیدن به دومین گلش باز بماند:

 

 

 

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)