Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ و حذف تیم‌های ناپولی و چلسی بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین شب از بازی‌های معوقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شنبه شب دو دیدار برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ با کسب پیروزی خانگی جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در ورزشگاه خالی از جمعیت نوکمپ، تیم فوتبال بارسلونا میهمان ایتالیایی‌اش ناپولی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و با برتری 4 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در این بازی کلمن لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا در دقیقه 10، لیونل مسی در دقیقه 23 و لوئیس سوارس در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول از پنالتی که حاصل خطای کولیبالی مدافع ناپولی روی لیونل مسی بود، گلزنی کردند. تنها گل ناپولی هم در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول توسط لورنزو اینسینیه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی حاصل خطای ایوان راکیتیچ روی دریس مرتنس بود. در این بازی همچنین لیونل مسی در دقیقه 32 گلی زد که VAR با تشخیص خطای هند آن را مردود اعلام کرد.

لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد

 

در بازی همزمان بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ میهمان انگلیسی‌اش چلسی را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبید تا با برتری قاطع 7 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 10 (از روی نقطه پنالتی) و 83، ایوان پریشیچ در دقیقه 27 و کورنتین تولیسو در دقیقه 76 گل‌های بایرن مونیخ را زدند و تنها گل چلسی هم در دقیقه 44 توسط تامی آبراهم به ثمر رسید.

با این نتایج و طبق قرعه از پیش تعیین‌شده، تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند. این بازی روز جمعه 24 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به صورت متمرکز و تک حذفی در کشور پرتغال برگزار خواهند شد، به شرح زیر است:

چهارشنبه - 22 مرداد
آتالانتا - پاری‌‌سن‌ژرمن

پنجشنبه - 23 مرداد
لایپزیگ - اتلتیکومادرید

جمعه - 24 مرداد
بایرن مونیخ - بارسلونا

شنبه - 25 مرداد
منچسترسیتی - لیون

تمامی بازی‌های ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب اصلی بارسلونا مقابل ناپولی و بایرن مونیخ برابر چلسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب اصلی بارسلونا مقابل ناپولی و بایرن مونیخ برابر چلسی واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۲ ورود تیم لیگ برتری به کارزار جذب مهدی طارمی ۳ اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۴ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۵ وکیل برانکو: پرداخت ۶۰ درصد طلب برانکو دروغ است/ با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می‌شود ۶ یوونتوس اخراج پاراتیچی را تکذیب کرد/ ضرر ۲۰ میلیون یورویی بانوی پیر در پی اخراج ساری ۷ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۸ رسول‌پناه: ۶۰ درصد مطالبات برانکو را پرداخت کرده‌ایم/ مخالف رفتن باقری به تیم ملی هستیم مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: ۶۰ درصد مطالبات برانکو را پرداخت کرده‌ایم/ مخالف رفتن باقری به تیم ملی هستیم لیگ دسته اول فوتبال| قهرمانی و صعود مس رفسنجان به لیگ برتر قطعی شد/ آلومینیوم از مس کرمان سبقت گرفت، سپیدرود سقوط کرد ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد/ اگر تیم ملی خوب مدیریت شود، می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم مهمترین اخبار تسنیم اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا بارسلونا و بایرن مونیخ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم