Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی خوش چشم با اشاره به استعفای اجباری برایان هوک، گفت: این احتمال وجود دارد که مقامات آمریکایی به هوک گفته‌اند استعفا دهد چرا که اگر وی را اخراج می‌کردند، برای کل دستگاه حاکمیتی آمریکا اعلام شکست مفتضحانه بود. تظاهرات خشونت‌آمیز در بیروت یک کشته و 180 مجروح بر جای گذاشت پدر و دختر لبنانی ترور شده در تهران هیچ نسبتی با شهید ابومهدی المهندس نداشتند فیلم/ مرگ یک سیاهپوست دیگر در خشونت پلیس آمریکا نوبخت: فقط ۶ درصد از درآمد نفتی مورد انتظار محقق شده است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس

راموس به قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا واکنش نشان داد

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

سرخیو راموس، کاپیتان سابق و محبوب رئال مادرید، قهرمانی شماره ۳۶ این تیم در لالیگا را تبریک گفت. ال‌کاپیتانوی رئالی‌ها با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:

رئال مادرید؛ به خاطر ادامه تاریخ‌سازی به تو تبریک می‌گویم. ????۳۶???? جای راموس خالی...

سرخیو راموس حدفاصل ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ و به مدت ۱۶ سال، پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و در سال‌های پایانی حضورش در این تیم، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بست. راموس با ۲۲ جام از جمله ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ کهکشانی‌ها نیز به حساب می‌آید. این مدافع 38 ساله پس از ترک سانتیاگو برنابئو به پاری سن ژرمن ملحق شد و در حال حاضر برای تیم دوران نوجوانی خود سویا به میدان می‌رود.

سرخیو راموس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد