Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:10:02 GMT

۷۰ هزار پرس غذا در یزد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۲۷۵

۷۰ هزار پرس غذا در یزد توزیع شد

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیدحسن حسینی اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیرخم و در راستای احیای فرهنگ اطعام علوی، امروز در شهر یزد بیش از ۷۰ هزار پرس غذا در یزد طبخ و توزیع شد که در مقایسه با عید غدیر سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه اطعام غدیر در یزد به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود: تمام مراحل طبخ و توزیع در عید غدیر خم امسال با توجه به شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی با بیان اینکه اطعام غدیر توسط هیئت‌های مذهبی، بانیان روضه، موکب‌های اربعینی و تشکل‌های فرهنگی و دینی انجام شده است، عنوان کرد: این گروه‌ها همچنین با توجه به شرایط کرونا اقدام به توزیع ۲ هزار بسته معیشتی نیز کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به اینکه توزیع بسته‌ها از عید قربان آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است، بیان کرد: جشن‌ها نیز تا عید مباهله ادامه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: امسال هم در سطح شهر و هم در فضای مجازی شاهد شور و شعور علوی در جای جای یزد بودیم و مردم در مراسم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شور و شوق بسیاری حضور داشتند که امیدواریم این برنامه‌ها در سال‌های آتی نیز تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس توزیع غذای گرم یزد حسینیه ایران طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا

وزارت داخلی طالبان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت ‎پکتیا در سال گذشته خورشیدی ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در این ولایت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۴۵ میلیون و ۵۸۲ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

گفتنی چند گذشته هم ریاست پاسپورت از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد