Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:54:46 GMT

زوج سریش آبادی هزینه ازدواج خود را صرف امور خیر کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۴۱۱

زوج سریش آبادی هزینه ازدواج خود را صرف امور خیر کردند

به گزارش خبرنگار مهر، زوج سریش آبادی از توابع شهرستان قروه پس از مدت‌ها انتظار برای تشکیل زندگی خود با توجه به شرایط سخت جامعه که درگیر ویروس «کرونا» شده، در اقدامی خیرخواهانه تصمیم گرفتند هزینه مراسم ازدواج خود را صرف امور خیر کنند.

«مهرداد قنبری و هانیه جعفری» با این تصمیم دروازه‌های امید را به روی خانواده‌های چشم انتظار گشودند و کلید رهایی به دست گرفته و هزینه مراسم ازدواج خود را برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان هدف از این کار را پاشیدن نور امید به میان خانواده‌های این زندانیان دانستند.

کد خبر 4993731

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه ازدواج کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان عید سعید قربان شهرکرد قزوین ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟