Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@16:06:51 GMT

ایجاد پارکینگ اختصاصی در فضای عمومی شهر تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۵۸۸

ایجاد پارکینگ اختصاصی در فضای عمومی شهر تخلف است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، استفاده از کله قندی‌ها یا سایر علائم راهنمایی و رانندگی برای ایجاد پارکینگ‌های اختصاصی، مسئله‌ای که اخیرا حتی در جلوی سوپرمارکت‌ها هم دیده می‌شود.مغازه داران از همه صنوف چه نمایشگاه‌های ماشین چه رستوران‌ها ادعا می‌کنند فضای مقابل مغازه آنها، به مغازه تعلق دارد و هیچکس حق استفاده از آن‌ها ندارد، اما به گفتهرئیس پلیس راهور ناجا، این مسئله تخلف است و پلیس در صورت گزارش برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید کمال هادیانفر گفت: فضای عمومی شهر، فضای شخصی کسی نیست و هیچکس نمی‌تواند برای خود فضایی اختصاصی، از فضای عمومی جدا کند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: فضای اختصاصی هر مغازه یا نمایشگاه، تنها حریم در به داخل است و فضای بیرون، مالکیت اختصاصی ندارد.

وی افزود: در سنوات گذشته طرح‌هایی برای برخورد با این متخلفان اجرا شد. به عنوان مثال برخی نمایشگاه داران ماشین، با استفاده از کله قندی ها، برای پارک خودرو‌های خود، پارکینگ اختصاصی ایجاد می‌کردند که با آن‌ها برخورد لازم به عمل آمد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: اگر افرادی با تصرف فضای عمومی، به دنبال ایجاد فضای اختصاصی برای خود هستند، مردم به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 پارکینگ اختصاصی فضای عمومی شهر رئیس پلیس راهور ناجا ایجاد فضای اختصاصی در خیابان‌ها استفاده از کله قندی‌ها سردار سید کمال هادیانفر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پارکینگ اختصاصی فضای عمومی شهر رئیس پلیس راهور ناجا فضای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود