Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@14:13:39 GMT

کشتی در کما/ ادامه تعطیلی گوش‌شکسته‌ها تا آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۷۴۸

کشتی در کما/ ادامه تعطیلی گوش‌شکسته‌ها تا آبان ماه

فعالیت‌های کشتی از سوی اتحادیه جهانی تا ۱۰ آبان ماه دوباره تعطیل شد و به نظر می‌رسد این رشته ورزشی تا پایان سال میلادی برنامه‌ای نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با شیوع ویروس کرونا در ماه‌های ابتدایی، اتحادیه جهانی کشتی تمام رویدادهای این رشته ورزشی را تا ۱۰ تیرماه لغو کرد. اما شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی نداشت و هم‌اکنون در سراسر دنیا چندماهی است که این ویروس شرایط سختی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر اتحادیه جهانی کشتی دوباره این تعطیلی‌ها را تمدید کرد و این بار تا ۱۰ شهریورماه تمامی رویداد‌ها و فعالیت‌های کشتی لغو شد.

در جلسه اتحادیه جهانی کشتی  که چند روز پیش برگزار شد؛تعطیلی فعالیت‌های کشتی دوباره مورد بحث قرار گرفت و نه تنها شرایط تغییر نکرد بلکه بلاتکلیفی کشتی ادامه‌دار شد؛ این بار تا ۱۰ آبان تمامی فعالیت‌های کشتی از سوی اتحادیه جهانی تعطیل شد. در واقع مسئولان اتحادیه جهانی معتقدند شرایط قاره‌ها و کشورها را در نظر می‌گیرند و به همین خاطر با توجه به شیوع دوباره این ویروس منحوس، ادامه تعطیلی فعالیت‌های کشتی در دستور کار قرار گرفت.

البته ادامه تعطیلی فعالیت‌های کشتی در شرایطی رقم خورد که قرار است آذرماه مسابقات جهانی برگزار شود؛ هر چند که هنوز اتحادیه جهانی به صورت رسمی برگزاری این رقابت‌ها را در دستور کار قرار نداده است؛ اما به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلی کشتی در ماه‌های آخر سال میلادی هیچ فعالیت جدی در این رشته ورزشی صورت نگیرد.ضمن اینکه قرار است یک ماه دیگر جلسه اعضای هیئت رئیسه برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی در آذرماه برگزار شود و برای آن تصمیم‌گیری کنند. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد فعالیت در رشته کشتی نامعلوم است  و ادامه‌دار بودن تعطیلی‌ها نشان می‌دهد در ماه‌های پایانی سال میلادی فعالیتی از این رشته ورزشی در دنیا دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جهانی کشتی شیوع ویروس کرونا فعالیت های کشتی رشته ورزشی اتحادیه جهانی جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تحولات جهانی به سود ایران است